Serbien 2009: Jag vill ha en hatt!

Under denna sommaren nere i jugge, tror jag att Dragi & Tamara fick nog av att höra mitt tjat om att jag vill ha en hatt. Ungefär som jag & Tamara förra sommaren fick nog av Dragis tjat om pulkabackar när det är 40 plusgrader ute. Men jag ville verkligen ha en hatt! En fin tjusig hatt som jag kunde skydda mitt huvud med. Hade jag fått en jävla hatt så kanske jag inte hade fått solsting eller vad det nu var som hände med mitt huvud den dagen vi var i Beograd. Men näää, niko meni nece da kupi sesir! Jag vet egentligen inte varför jag ville ha en hatt, för jag tror att om jag hade fått en så hade jag nog inte ens haft på mig den. Men det var bara en sån rolig sak att tjata om :)
Så nu när jag precis bloggat klart om min skolväska & tänkte på min hatt som jag aldrig fick, såg jag något riktigt häftigt på aftonbladet: En hatt & en väska i ett! Hur praktiskt är inte det egentligen? Okej kanske lite tungt för huvudet om man ska ha något i väskan, men då slipper man bära något tungt på axeln i alla fall. En sån hatt ska jag köpa! :)


Kommentarer
skrivet av: Valentina

vi fick ögonkontakt flera gånger, egentligen ville jag bara hångla upp honom men jag tänkte tina tänk på sincho.. sincho.. SINCHO haha! lite kul

nu men de va de inte då

2009-08-19 @ 13:09:04
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: hemliga V

hahaha palla att blogga om hatten :D... deta är den roligaste bloggen jag har läst någonsin :D puss

2009-08-19 @ 14:22:33
skrivet av: Valentina

e jesi skvallerkärring:( hahahahaha:D jag smsade honom ÄLSKLING JAG SER NEMANJA STEVANOVIC och han vet sen innan vad jag har tjatat om honom, bojan bjelic och dado polumenta. jag tror att han fick lite panik;) men jag va snäll

2009-08-19 @ 15:54:36
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0