Naglarna är fixade :)

Nu har jag fina naglar igen! 2 timmar tog det att fixa dom, men kändes som jag satt där i 1 timme högst. Vi pratade på en massa idag. Jag hade så mycket att berätta om semestern. Speciellt hur dom förstörde mina naglar där nere. Hon blev jätteförvånad när jag berättade hur hon gjorde & hur mycket mina nagelband blödde.
Jag hade ingen närbild på hela handen på the ugly nails. Fanns bara en bild på tummen, jag fick en ful stjärna på köpet som kuma bara var tvungen att ta kort på.


Naglarna, fixade i Serbien



Typ 10 cm långa naglar & helt kantiga. (Ricki Lake ringde & ville ha sina gäster/white trash med fula naglar tillbaka) Fick köpa nagelfil direkt efter & fila ner dom samt fila till kanterna medans vi väntade på maten. Dom ser dock finare ut på bild än vad dom var i verkligheten.


Naglarna, fixade i Sverige. Alltid lika nöjd :)

Kommentarer
skrivet av: Valentina

pa si ti normalna, zenska glavo? nu har inte jag sett varken dom i serbien eller domma i verkligheten men dom från serbien va finare. hahahaha zane je picka avion kad se pojavi na televizor;) hahahaha vem fan lät honom visas i tv?

2009-08-20 @ 21:04:40
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Valentina

jag tyckte att dom va jättefina. med den stjärnan och dom sträcken. ma ti si luda! hahaha, men du verkar ha nåt emot kvinnan fast de förstår jag om hon gjorde så att dina nagelband blödde

2009-08-20 @ 21:31:22
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0