Nagelteknolog

En grej jag tänkt på sen jag första gången fixade mina naglar på Senses för ungefär 1 år sen är hur intresserad jag var av hur hon gjorde mina naglar. Steg för steg! Jag tycker det är lika intressant varje gång att titta noga i vilken ordning allt funkar. Detta är nåt jag själv skulle vilja lära mig faktiskt. Visst man kan lära sig själv hemma, man kan beställa hem all tillbehör, all material, ja precis allt man behöver för att förlänga/förstärka naglarna & göra något fint med dom. Men det lönar sig inte eftersom varken tillbehören eller materialet dvs gelé i olika former & fixeringsgél b.la är billigt. Det kostar riktigt mycket rättare sagt. Visst det håller länge men det lönar sig ändå inte för då kan man bara jobba hemma ungefär. Jag skulle hellre vilja gå en utbildning så att jag sen är en diplomerad nageltekolog så jag kan få jobb var som helst. Så detta är faktiskt något jag vill göra när jag har råd med det. I Göteborg kan man gå en utbildning för Young Nails & den kostar 30 000 kr, men då ingår kursmaterial, teoretiskt material & startkit i priset. Visst detta kanske är totalt ointressant för er att läsa, men jag vill ändå berätta för er att detta är något jag VERKLIGEN vill göra. Sen skulle ju jag kunna fixa era naglar, bra va? :P




Det är så fint med fina, välvårdade naglar :)

Kommentarer
skrivet av: vesna

tack =) allt bra me dig?



hoppas du får en fin helg =)

2009-08-21 @ 22:29:06
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0