Jedva cekam da nedelja dodje...

...tanana milena, da nedelja dodje. Nä det är inget speciellt som händer denna söndagen, fick bara lust att sjunga lite som den stjärna jag är.
Jag är ganska så seg idag, la mig kl 3 & blev väckt första gången kl 9.30. Dock somnade jag om rätt fort men ändå. Nu är det slut med sovandet fram till klockan 12 typ. Skola, skola, skola, nervös, nervös, nervös. Skolan har inte börjat ens & jag har redan börjat gnälla, så typiskt mig. Jag ska skärpa mig :)
Var det någon som kollade på American History X inatt kanske? Fett bra film som alla borde se. Jag har sett den förr men ändå tvingade jag mig att vara vaken för att se hela filmen.
Jag märker att detta inlägget inte hänger ihop någonstans för jag babblar om allt & inget, jag skriver mest för att skriva något. Men det får räcka nu för denna gången. Sega en stund till & sen dra till bror lite senare idag. Det har blivit som en söndagstradition att dra till honom. Hörs senare då kära läsare! Puss

Kommentarer
skrivet av: Mystiska V

Ja du, skollar kommer kötta dig :D som den kommer göra med mig med snygging men jag finns här för dig det vet du! när du än behöver mig så är jag här för dig ;) kyssar

2009-08-23 @ 23:28:21
skrivet av: Jasa

Haha tack vilket stöd du är :D Jag vill gärna höra att skolan kommer gå bra & inte kötta mig :P Detsamma gäller dig plutten.. Puss

2009-08-24 @ 10:07:02
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0