Hoppsan Kerstin...

...det gick visst inte så bra för Zvezda tidigare ikväll. Det måste ha varit för att jag gick in helt för matchen & tog på min zvezda-tröja & för att Zvezda spelade i blått. Hänger ju inte riktigt ihop, jag vet. Men men, det är sånt som händer. Vi tar igen det på Marakana, eller inte. Svejedno mi je, jer svakako smo najbolji. Jag är trött nu, det märks på mitt babblande. Så jag ska göra er den tjänsten & hålla käft nu :) Puss & kram, fuck you...




Bara jag som ser likheten eller? :)

Kommentarer
skrivet av: Valentina

hahahaha jesi sjuk ibland:D söt pippi. pa ne znam, som sagt jag har inte sett dom men på bilderna ser dom från serbien finare ut. bitno je da si ti nöjd. själv har jag inga naglar kvar:( hade dom i en månad och nu har jag tagit bort dom. känner mig så naken nu

2009-08-21 @ 01:30:12
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Mystiska V

HAHAHAHA ti nisi normalna bre :D... en vaker dag ska jag gifta mig med dena bloggaren! :D kyssar till alla :D... god natt

2009-08-21 @ 04:00:25
skrivet av: Jasa

Mystista V: Nisam normalna, a nisi ni ti :P Jag är en bloggerska faktiskt :P Haha å kyssar till alla? Värst vad generös du är då :D haha

2009-08-21 @ 11:37:52
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Nora

Såååååååååååååå SÖT du är på den bilden, nästan ätbar!

2009-08-26 @ 02:43:14
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0