Hey my new love



Say hello to my new love! Idag när jag & brorsan var i Jönköping så såg jag den finaste mobilen ever på Elgiganten. En rosa Samsung! Jag blev förälskad på en gång & sa till brorsan att jag måste ha den mobilen. Och nej jag köpte inte den på en gång men det ska bli mitt nästa köp. Jag kollade upp internetpriset & den kostar bara 1849 kr genom nätet. Så förshoppningsvis kommer den finnas kvar tills jag har fått pengar, för då ska jag köpa den på en gång :) Och så får vi självklart hoppas att den inte blir dyrare haha. Men hur HET är den inte? Så rosa, så JAG :)

Kommentarer
skrivet av: tamara

Frän mobil ;D Pink 4 life!



Kom på det nu, att det var just den bilden du inte tyckte om, kan fixa censurering om du vill?

2009-08-22 @ 22:33:05
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Valentina

hahahaha joj jag köpte en nästan likadan men din va rätt billig? min gick på lite över 5000

2009-08-23 @ 15:39:00
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0