Frukostdags

Hmmm godmorgon typ? Nä riktigt så illa är det inte... Jag vaknade 10.30, lagom till Våra bästa år. Det är så spännande nu, så jag har följt det mer eller mindre varje dag sen vi kom hem från jugge. Hur fan ska jag göra nu när skolan börjar? Skolka under den timmen varje dag? Jag bor trots allt bara 5 minuter från skolan. Haha nej jag driver bara med er, klart jag inte ska skolka. Ska bli klassens plugghäst nummer 1 har jag tänkt. Nu är det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar. Nervöst, nervöst, vad har jag gett mig in på?
Anyways, jag måste äta frukost nu för det kurrar ordentligt i magen. Gissa vad jag ska äta? Mmm plazma med mjölk! Nu tror jag allt att någon som läser här blir lite avis :P
Ha en fin dag på er! Puss puss...

Kommentarer
skrivet av: Anonym

jag dödar dig om du tar min plazma! hehe :D.... du får inte bara äta det sådär o säga det till mig när du vet att jag är enormt sugen på det :D... kyssar BLOGERSKA :P

2009-08-21 @ 16:38:56
skrivet av: Mystiska V

2009-08-21 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0