Första skoldagen är avklarad!

Och jag överlevde! Grattis till mig :) Jag vaknade kl 5.40 imorse & kunde inte somna om. Jag skulle upp kl 10... Så i 4 timmar låg jag i sängen & kände hur nervositeten tog över mig totalt. Jag började skaka & tänkte att jag inte skulle klara det. När klockan närmade sig 13.00, kände jag en enorm klump i magen. Jag kände mig mest nervös för att jag inte visste vilka människor jag skulle träffa & vilka som skulle hamna i ens klass. I det stora hela så är det ganska normala människor (tror jag), men vissa skulle jag verkligen kunna klara mig utan. Gud, ge mig styrka att klara mig igenom detta året, haha. Bespara mig "Eee caoo" varje dag, please.
Jag kände mig ganska så mobbad i början när jag satt helt ensam, men så kom min nya kompis Robin fram & var hur trevlig som helst. Det är för att han är från Köping! haha... Anyways, imorgon ska schemat börja göras individuellt så snart är vi igång för fullt. Jag tror detta kommer bli bra faktiskt :) Hands up for Värnamo folkhögskola! I'm so excited... Snart blir det läggdags, börjar kl 8.30 imon & slutar 16.00. Ses pluttisar... Puss!


Kommentarer
skrivet av: Valentina

haha taaaaaaack :)

2009-08-25 @ 01:04:23
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Ivana

Da jesam rodjena dole, sj? Vi har lägenheter i Ruma och Novi Sad. Och såklart är jag i Novi Sad mer, jag bara älskar den staden!!! Sååå vackert! =)

Vad är det du läser?



Kram =)

2009-08-25 @ 10:00:47
skrivet av: Valentina

e pa jag tänkte va lite hemlig;) en jet set klocka fick jag! så fin!! :) kako ti je u skoli?

2009-08-25 @ 12:30:59
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Anonym

jag har fyra hus där ner :D fattiga ni är :P hehe

2009-08-25 @ 16:46:33
skrivet av: Anonym

nere* :P

2009-08-25 @ 16:47:10
skrivet av: Nora

Va skolan? Detta visste jag ingenting om, vad är det du ska plugga?

2009-08-26 @ 02:42:02
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0