Älskade Senses

Imorgon ska jag fixa naglarna! Det blir nagelförlägning för att en viss kärring nere i Serbien förstörde mina naglar totalt. Jag fixade naglarna där nere 1 gång innan & jag sa aldrig mer. Dumt nog gjorde jag det igen i somras för jag & Tamara hade fått den salongen rekomenderad. Fy fan för henne! Hon klippte av mina långa naglar för att hon påstod att hon inte kunde lägga på gelé på naturliga naglar. Det skulle inte bli bra sa hon. Korkad som jag är, gick jag med på det. Efter 5 dagar gick den första nageln av, sedan slet jag av resten. Så jag säger det igen: ALDRIG MER! Och denna gången menar jag det. Haha jag var så arg så jag kallade henne en massa fula namn, men det tycker jag hon förtjänade :)
Jag har verkligen saknat Senses, för där vet jag att dom gör det ordentligt. Det kostar men det är värt varenda krona. Så imorgon kl 10.00 har jag tid för att fixa naglarna. Äntligen ska dom bli fina igen :)
Någonstans ska jag ha bild på naglarna jag fixade i Serbien, så jag ska visa er skillnaden på dom & naglarna dom fixar på Senses. Men det återkommer jag med imorgon. Nu blir det läggdags snart... Godnatt!


Kommentarer
skrivet av: Mystiska V

Hallå snäckan :D... Det blir nog bra med dina naglar ska du se :P, vi är ju inte i serbien nu så att säga hehe.. Ha det bra puss!

2009-08-20 @ 11:51:12
skrivet av: Jasa

Mystiska V: Haha snäckan :P Skoljkicaaaa.. Mina naglar blev tjusiga som alltid när jag gör dom här, så jag är såå nöööjd. Pazi sad da te neogrebem haha.. Puss plutten

2009-08-20 @ 12:51:28
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: nora

Mycket fina naglar, det känns så fräscht och snyggt när de är fixade. För övrigt min kära vill jag tacka dig för den snälla kommentaren, tack! Och du är fortfarande min favoritbloggerska!

2009-08-20 @ 18:36:25
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0