Underbara sol!

Idag har jag suttit ute på balkongen från kl 12-16 & solat. Jag trodde inte jag skulle få färg på en gång eftersom jag inte brukar få det, men ojj vilken bonnabränna jag har fått. Förhoppningsvis kommer det vara sol nästa vecka så jag kan sola å jämna ut brännan lite inför Malmö-helgen. Jag är röd som en kräfta men glad är jag för det för det kommer se bättre ut om nån dag. Jag såg sjuk ut så blek som jag är.

Nu är bror hemma hos oss, han har färgat mammas hår & klippt hennes lugg. Sen ska jag noppa hennes ögonbryn & måla hennes naglar. Här ska mamma göras fin inför påsken. Imon ska vi åka till kyrkan me så då gäller det att vara tjusig oxå.

Jag pratade me Magan innan, har inte hörts me henne på flera veckor. Jag sa till mamma tidigare idag att jag skulle ringa till Magan, men som vanligt hinner hon före. Hon ska hem till familjen imon, så då ska vi passa på att ses med. Saknat henne & Hugo ju!
Nä nu får det räcka för denna gången. Hörs senare kanske, eller så hörs vi imon. HEDDOOO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0