Underbara seger :)

Heeeell yeah! Serbien vann med 2-0 mot Sverige igår! 37 sekunder efter att matchen har börjat kommer jätteserben Zigic & gör mål!  TOOOO ZIGOOO ZIGOLOOOO HAHA! Heeeeelt otroligt asså, man hann knappt sätta sejj ner i soffan innan det blev mål. Har någon någonsin ens lyckats göra mål så snabbt i en match? Det kan bara vi lyckas med :) Efter 82 minuter gör vi mål igen, denna gången MIN undarbaraste Jankovic! JUBEEEEEL! Jag kunde inte vara mer stolt över att 2 av mina favoriter gjorde mål. Som jag brukar säga: To su zvezdina deca <3 Återigen så mycket beröm till Krasic. Krasic, Krasic, Krasic, vilken kille asså. Så snabb, så otrolig, så jäkla grym! Tack Subotic som valde oss! Serbien, Bosnien & USA ville ha honom, men för Subotic var valet lätt: SERBIEN! Detta är bara några få av alla talanger vi har i landslaget. Listan kan göras lång, men vi tar några i taget :)
Jag älskade matchen, från första till sista sekund! Hvala orlovi!



Heja Serbien, heja Serbien! Vi ska vinna, vi ska sjunga, hela stadion ska gunga. HEJA SERBIEN!

Kommentarer
skrivet av: tamara

Krasic var han blonda som såg ut som Plushenko? Diggade hans haircut, haha!

2009-04-02 @ 12:22:45
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: valentina

men Jankovic är snyggare. nemoj biti sebicna

hajde sestro daj ga nocas meni da ga lomim

samo ovu noc ;)

2009-04-03 @ 15:55:12
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0