Underbara april!

Jag är så otroligt glad över att april är här, dessa 3 första dagarna har varit helt UNDERBARA! Riktigt vårväder, varmt & soligt. Man ser folk ute på gatorna, & alla är så mycket gladare! Uteserveringen är framme, & folk äter glass utomhus.

Igår kom Kata på besök, vi började me kaffe hemma hos mejj & pratade om allt & inget. Sen rörde vi oss ner mot stan, hämtade mina linser, köpte biljetter till Brena, sen gick vi & fikade. Efter vårt fika fick vi för oss att leta efter ett hus som är till salu vid Osudden. Om det var svårt att hitta det! Slutade me att vi hittade oupptäckta platser där man kan sitta & känna harmoni. Ja harmoni är det rätta ordet när man sitter där vid vattnet & lyssnar på vågorna. Vi fortsatte jakten efter det gula huset... eller var det rött Kato? :) Började undra om Kata kanske inte är färgblind då det inte är så lätt att blanda ihop ett gult & ett rött hus! Vi fortsatte på en väg vi inte vet om vi nånsin åkt på förr. Vi fick känslan att vi var i Danmark då vi åkte genom Nöbbele, jag menar hur dansk låter inte det? En tripp till Jugoslavien tog vi oxå, då vi såg kossor & en traktor. En riktigt spännande & spontan utflykt som var riktigt rolig trots att vi aldrig hittade huset vi letade efter. Vi bestämde oss för att ta & åka hem till Sverige, inte allt för besvikna för vi hade ju trots allt kul på vår roadtrip. Tack för en rolig dag Kato :)

Idag fick jag ett kort, spontant besök av Marijana & hennes systerdotter Bella. Sååå söööt liten tjej, jag ville bara äta upp henne. Vilket underbart leende hon har, man kunde inte låta bli & bli rörd i hjärtat. Barn asså, så bra dom kan få en att må! Kul att få träffa denna lilla prinsessan på 1 år, som man hört så mycket om :)

Kommentarer
skrivet av: tamara

opet ti :O samo mi smetas dok ucim, lalala. (innerst inne jublar jag för att jag får en anledning till att ta ett kort avbrott!!!)



tamara = lepa brena wannabe ;D

2009-04-03 @ 20:34:19
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0