Systern misstänkt för inbrott!

Värnamo 21 april

I tisdagskväll vid 20-tiden blev en 22 årig kvinna tagen till förhör av polisen. Hon är misstänkt för inbrott i sin brors lägenhet! Grannarna som visste att Dragi är på Handelskurs i Nässjö, såg systern genom fönstret & slog larm direkt: Hon sitter i soffan & äter Ben & Jerry's!
Polisen var snabbt på plats & kunde konstatera att inget värdefullt har tagits från lägenheten, förutom att systern var på väg att lämna sin brors lägenhet med glass runt munnen, en påse frysta bär & en burk honung i handen. I förhöret sa systern: Jag är fattig! Jag gick till min brors lägenhet för att hämta lite bär så jag kunde göra amerikanska pannkakor. När jag öppnade frysen såg jag Ben & Jerry's glassen & kunde inte stå emot. Honungen behövde jag för jag skulle göra en egen ansiktsmask. Min bror gav mig nyckeln till sin lägenhet när han flyttade in, så det borde inte räknas som inbrott.
Om dessa uppgifter stämmer, vet vi inte ännu. Aftonbladet kunde inte komma i kontakt med brodern för att fråga om systern talar sanning.
Längre artikel om detta kommer de närmaste dagarna då vi får veta mer.
Systern släpps fri så länge.



Artikeln skriven av:
Jasmina Draguljevic

Fan vad grym jag är! Jag skulle kunna skriva riktigt bra artiklar asså. Detta är kanske något jag borde hålla på med i framtiden kanske?
Aja, jag tycker faktiskt jag var rolig me min artikel :) Älskar min humor <3

Kommentarer
skrivet av: Helena

fan vad söt du eee hahaha..din kommentar i min blogg va den sötaste någonsin..hahaha åkte du flygplan i drömmer ngnstans? :P guud vad jag saknar er 2 i värnamo... ja hoppas verkligen att vi kanske ses snart.. o förresten du e grym på artiklar..en blivande modeskribent kanske;))

2009-04-21 @ 21:09:19
URL: http://zmaj.blogg.se/
skrivet av: tamara

hej ceca! :P haha, drama på hög nivå. ansiktsmask av honung väcker gamla minnen jag vill förtränga, asg.

2009-04-22 @ 09:06:10
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: laki

så himla bra!!!

2009-04-22 @ 12:39:39
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Danni

haha.. den var bra

2009-04-27 @ 11:26:09
URL: http://dannidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0