Sol-Vår-Glass-Godis-Powernap-Lura Lara

Ja redan i rubriken har jag typ hunnit berätta vad jag gjort idag :)
Bror & jag möttes utanför honom, sen gick vi till Willys för att handla. Efteråt gick vi hem till honom, åt lite mat, godis & glass. Kände oss feta som amerikaner & däckade av i soffan en liten stund.
Lara ringer till brorsan som ligger & halvsover, så jag skulle svara. I samma sekund som jag tryckte på svara-knappen bestämde jag mejj för att ändra rösten & låtsas vara någon annan. "Vem är det?" frågar en tveksam Lara. Haha hon hade kommit till "Johan". Hon bad om ursäkt & sa att hon kommit fel, sen la hon på. Jag å bror börjar skratta jättemycke, samtidigt som Lara ringer till min mobil denna gången. Jag svarar återigen som Johan, & hon blev chockad till en början men snabbt  insåg hon att det faktiskt var jag. Ja sånt här kan man göra i brist på annat, & kul var det minst sagt :) När jag frågade henne om hon inte hörde att det var jag så svarade hon: Jag tyckte det lät lite som en tjejröst, men vad vet jag, han kanske var lite...gay! Ja det är faktiskt helt okey att vara lite gay :)
Nu sitter jag här hemma & lyssnar på ludiradio, hoppas på en promenad lite senare kanske. Ha en fortsatt trevlig helg mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0