Min gamla sko!



Jag letade runt på Youtube efter trumpetversionen av Cipela som ska representera Serbien i ESC om 1 månad. Ja vad hittar jag då istället? Något flummiga tjejer som en dag hade tråkigt & översatte låten till svenska. Låter det något som jag, brorsan & Tamara skulle kunna göra? SJÄLVKLART! Dock skulle vi lägga ner hela vår själ till att göra det bra & inte fjanta riktigt så mycket som dessa tjejer gjorde. Men det var kul att höra att det finns fler weirdos än oss :)

Moja stara cipela, pola sveta videla, gde god da stanem tu mi dom. Tamo pa vamo, istok pa zapad, ma gde god stigao, bio sam na svom. Hvata me panika, ta stara navika, srce bi krenulo za njom.
A ja budala, stara baraba, ma sve nek propadne, teracu po svom.
Nije, nije, nije me htela, sve dok pare ne skupim. Ma more, nije, nije, nije, nije me zelela, dok se neobogatim, sasvim!

Kommentarer
skrivet av: tamara

JAG DÖR SAKTA MEN SÄKERT, HAHAHAHA

2009-04-16 @ 16:16:50
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0