Lyckad påskafton :)

Igår var en riktigt lyckad dag! Först fick man besök av Teta Branka, Sid, kusinerna Damian, Colin, Tina & Katta, plus Brankas å Sids kompis. Dom hämtade upp grisen (bläää), stannade en liten stund på fika, sen åkte dom vidare. Jag & brorsan skjutsade mamma å pappa på slava hos Bosko & Jelica, sen drog vi oss till BK för att äta oss mätta. Efter att ha kommit hem & vilat lite, skulle vi bege oss vidare till familjen Tomic, på pizzeria Chaplin. Vi blev ditbjudna, då dom har stängt över påsk. Utan att ha några förväntningar som helst på kvällen, så hade vi det riktigt trevligt. Vi skrattade, pratade, fikade & skrattade lite till. När vi gick över till fotbollssnacket kring EM i sommar, så verkade det som Tanja är minst lika taggat som jag & brorsan. Hon drog fram flaggan, & någon rolig Srbija-mössa, redo att hejja redan 2 månader innan matchen :)
Tanjas pappa, Zivan är en kopia av Sasha Mesic, som brukade vara med i Luuk. Inte nog med att han ser ut som honom, han pratar dessutom som han, & fäller likadana kommentarer. Jag insåg inte det förens igår, men när jag väl kom på det så ville jag skratta varje gång jag kollade på Zivan.
Kvällen var riktigt lyckad utan tvekan. Vi bestämde med Tanja att träffas någon helg snart igen, & spela lite Monopol. Det var ju inte länge sen nä :) Ser framemot det!


Kommentarer
skrivet av: vesna

hahahaha gullig du e =)



näee men förstår dig... vem fan tror dom att dom är o säger vad som helst... tror dino kommer slänga ut regina från turnen.. han lär väll inte acceptera sånt om han hörde de..

2009-04-12 @ 17:06:21
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0