Leka & Bleka

Igår skulle jag fixa utväxten på luggen. Jag var lite orolig över att det skulle bli orange färg i botten, men jag lyckades riktigt bra. Det blev jämn färg över hela luggen, då jag blekte resten oxå eftersom jag ville få det ännu ljusare. Tycker att det var lite gulaktig innan men nu ser det mycket bättre ut. Lyckades inte få en bra bild där man ser hela luggen, men det kommer nog någon dag ska ni se :) Jag vet att jag kör med samma pose på nästan alla kort, men det är så jag blir bäst. Precis som att ni inte är likadana :P

Vad tiden går fort, det är redan mitten av april, & majmånad närmar sejj med stora steg. Första sommarmånaden, det känns underbart :) Men innan vi öppnar dörren för sommaren så ska vi fira den ortodoxa påsken som är nu till helgen, & nästa helg är det Malmö som gäller. Brena, Lara, Bilja & Jasa (nej, inte jag utan kusinen Jasa) here we come! Känns inte som att hela helgen kommer räcka med allt vi ska hinna med, men man får helt enkelt offra lite sömn om nätterna.
Vad har ni för planer framöver mina läsare?



Någon som vill ha körsbär? :)

Kommentarer
skrivet av: tamara

cute as usual :)

2009-04-16 @ 15:21:30
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Haha jo, vilket sammanträffande! Det kanske var för att den gick på reklamen då? Jag såg den på tv och sökte upp den på youtube, men publicerade den inte på en gång :)

2009-04-16 @ 15:25:13
URL: http://ellamarie.blogg.se/
skrivet av: valentina

HAHA varför känner jag igen mig

med de där "samma pose"? ;)

2009-04-16 @ 16:22:36
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Nora

Helt rätt min kära, tiden flyger förbi. Och fan vad kul att du ska till Brena, då ses vi där! Jättefin bild förresten :D

2009-04-16 @ 17:41:26
skrivet av: Jasa

Nora: Vad skojj, att vi kommer ses :) Då ska jag ge dejj en megakram :) Tack så mycke lepotice!

2009-04-16 @ 18:40:30
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Nora

Ja, verkligen! Och den ska jag besvara med en ännu större megakram :) För all del babe.

2009-04-18 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0