Kanske dags att sova?

Jag borde ha lagt mejj för länge sen. Jag har varit trött sen kl 23 ungefär å tänkt hela tiden att jag ska lägga mejj. Men ändå har jag fastnat på facebook & msn.
Idag är det långfredag, vilket betyder att Jasa ska fasta. Jag blir alltid sugen på att äta exakt allt jag inte få äta under den dagen jag fastar, så jag tror inte det kommer vara annorlunda idag. Jag ska äta prebranac idag iaf, MUUMS :) Sen är det meningen att jag ska gå upp lite tidigare idag & måla ägg me mamma. Mamma brukar alltid måla äggen tidigt för morgonen, & ni som känner mejj väl vet att jag älskar att sova lite längre så jag har alltid missat äggmålningen. Men icke i år, nu ska jag vara med har jag bestämt :)
Så för mitt eget bästa borde jag börja släcka ner här & krypa ner under täcket för besöka drömmarnas värld. Vi hörs senare idag mina läsare. Godnatt!

Kommentarer
skrivet av: valentina

haha. pa znas kako... som du säger, jag blir bäst på bild. min högra sida är guld värd. kommer du ihåg i gbg? hahaha, tydligen är din högra sida också den bästa. vart tog den bilden vägen? har inte fått den av min kusin

2009-04-17 @ 11:52:32
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: valentina

hahaha. tillslut stod vi båda på högra sidan, va? jag stod framför dig? haha, måste be min kusin skicka den bilden. jaa, du och Sinisa är duktiga men du vet Jasooo... jag tycker om mat alldeles för mycket. inte vill väl Gud att jag ska svälta? vad får man äta? typ fisk och bönor. hahahaha, duuuum eller :D jag och mamma ska göra plazma torta och färga malo jaje sad ;)

2009-04-17 @ 14:19:22
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0