Iskall icetea med is!

Ja det är precis det jag sitter & dricker nu! Hur somrigt låter inte det? Somrigt & gott... Klockan är strax efter 21, jag sitter & tittar på 2 ½ men. Jag känner mejj väldigt trött, & funderar faktiskt på att krypa ner i sängen tidigt ikväll. Det sa jag iofs igår med men ändå la jag mejj kl 3.30.  Det är så lätt att fastna bland alla bloggar så man glömmer tiden helt. Man får lite av en chock när man inser hur länge man suttit där & läst.

På tal om bloggar, jag blir så imponerad av alla dessa som bloggar aktivt & har dessutom alltid något intressant att skriva om i varje inlägg. Jag gillar inte modebloggar, jag tycker inte dom är personliga. Visst är det okejj att ibland lägga upp nåt plagg, eller något annat man köpt, men inte en blogg enbart me sådant. Fett tråkigt!
Det är så mycket roligare att läsa om vad människor har gjort, eller läsa om deras tankar. Någon som håller med mejj?
Jag önskar själv jag kunde vara så aktiv med bloggen, men hur mycke jag än gillar att skriva så vet jag många gånger inte vad jag ska skriva om. Man vill ju inte tråka ut sina läsare heller. Nå ja, det får väl vara som det är just nu, hoppas ni är nöjda ändå :)
Jag börjar bli sugen på en lite somrigare design på bloggen. Lite ljusare & gladare färger hade inte suttit fel. Lite tråkigt med svart, det påminner om vintern. Men eftersom jag inte vet vem jag skulle kunna be om hjälp så får det väl vara. Eller har ni någon att rekomendera kanske?

Nu ska lilla jag fortsätta med mitt tv-tittande, om jag inte somnar det vill säga... Trevlig helg mina läsare!


Kommentarer
skrivet av: Alex

Hah, Jaso, nu såg jag den där Heinekenreklamen...:)

2009-04-18 @ 18:27:29
URL: http://metrobloggen.se/alfi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0