Hejj & hå!

Idag & igår har jag inte haft världens bästa dagar! Nejj det finns ingen speciell anledning, utan har bara känt att jag vill vara lite för mejj själv. Man kan ju inte alltid vara på topp right?
Som jag nämt förut så har jag verkligen NOLL tur me datorer. Återigen "pajjar" min, förmodligen måste den formateras om för typ andra, tredje gången inom loppet av kanske 2 månader. Orka att min musik, & mina bilder ska försvinna hela tiden. Nu har jag min riktiga dator så länge, som pajjade först å var på lagning .Jag behöll den andra för "proffs" sa att den skulle vara bättre. Denna krånglar när man går in på vissa sidor, men jag antar att den får duga så länge. Det kanske inte är meningen att jag ska ha en dator? Hemska tanke, haha...
Jag har märkt att jag har upp till 40 läsare nästan varje dag, vilket jag tycker är mycke för att vara jag. Jättekul att det finns folk där ute som följer min blogg :) Ännu roligare hade det varit om fler skulle kommentera än bara dom vanliga, så man vet vilka fler det är som läser den. Se så mina kära läsare, var inte blyga.
Detta var allt för mejj för denna gången! Ha en trevlig långhelg alihopa & Glad Påsk på er som firar nu.

Kommentarer
skrivet av: Nora.

Är inte mina kommentarer tillräckligt för dig? Va? Hur vågar du yttra dig så? Haha. Men vadå all musik och alla bilder försvinner, du kan ju inte tillåta det? Spara det på skivor! Allt teknologiskt kraschar någon gång babe, så har du de där föralltid. Om inte skivor finns det annan utrustning man kan köpa som kort till datorn där allting sparas eller annat. Hursomhelst så bör du iaf inte tillåta allting försvinna. Det kan bli förargligt. Finns ingen säkerhet med datorer. Men sen så vet du om att egentligen kan ingenting försvinna från en dator, det som en gång vart där är alltid där även om man har raderat det? Men det kostar att leta upp det försvunna materialet på en kraschad dator. Och detta görs då av nåt proffs. Haha, värst vad jag babblar. Jaja, ville bara informera dig om dina möjligheter min kära :D Ta vara på bilder. De är viktiga.

2009-04-10 @ 01:19:59
skrivet av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-10 @ 01:24:11
URL: http://memie.blogg.se/
skrivet av: S

GLAD PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK ! ! !

2009-04-10 @ 01:27:16
URL: http://sessah.blogg.se/
skrivet av: tamara

tänkte detsamma, duger inte mina kommentarer eller?! va va va?! HAHAHA

2009-04-10 @ 09:49:37
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

Nora: Haha jo detta me att bränna ner allt på skivor förstår jag...Men känne rinte att jag kan bränna ny skiva efter varje bild. Det avr typ 2 månader sen jag fick den här datorn så räknade inte me att den skulle pajja så fort. Men men, brorsan har dom flesta bilderna men det är mina ego-bilder som försvinner jämt. haha men som tur är brukar jag hinna lägga upp mina ego-kort på facebook rätt tidigt :D

Angående att du kommenterar, klart det duger mer än väl :D Haha men jag sa att det hade varit kul att folk bortsett från er kommenterar oxå. Vet att du är min trogna läsare så du tillhör VIP :D



Tamara: Haha läs dom 4 sista raderna skom jag skrev till Nora, det gäller dejj me :D KUMO

2009-04-10 @ 11:33:09
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: S

de var så lite så och tack så mkt ;D;D

2009-04-10 @ 15:05:41
URL: http://sessah.blogg.se/
skrivet av: Nora.

Jaha, så snabbt. Efter två månader? Men du kan också fixa backup på datorn där allting sparas även om datorn pajar. Jaja men då är det bra att brorsan har de flesta bilderna. Tamara vi tillhör VIP! Nu gjorde du min dag Jasa. Jag lär alltid vara din trogna läsare. haha:D (K)

2009-04-11 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0