Fotbollsferre alá Balkan

Midsommar i fotbollens tecken i samband med matchen Serbien-Vitryssland 19 juni. Kl 14-17 på Pildammsteatern är det underhållning med artister från Balkan, fotbollsaktiviteter och försäljning av mat och dryck.

Fri entré till festligheterna på Pildammsteatern. Matchen Serbien-Vitryssland spelas kl 18.15 på Malmö New Stadium.

På scen bland annat:
Marija Serifovic - vinnare av Eurovision Song Contest 2007!

Jag kan inte, jag kan inte sluta längta till U21-EM. För varje dag som går, längtar jag ännu mer! Riktigt glad är jag oxå att vi bestämde oss för att se matchen mot Vitryssland me å får vara me på denna härliga fotbollsfesten innan. Vem vet vad den dagen har mer att bjuda på :)

Molitva, kao zar na mojim usnama je molitvaaa. Nebo zna, kao ja, koliko puta sam ponovila, to nebo znaa, bas kao ka da je ime tvoje moja jedina molitvaaaa

Kommentarer
skrivet av: tamara

Haha, "fotbollsfreaket" inom mig lockades enbart av Marija Serifovic, så rutten är jag.

2009-04-10 @ 09:48:54
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: vesna

va kul att hon kommer =)



hörde att regina blve tvär besvikna över att publiken inte kunde deras 3-4 låtar som de sjöng, o sa typ "gore sa vasim jebenim rukama", vilket är så respektlöst mot publiken.. så han gick därifrån me missnöjd face..



dino merlin började ju 10 o sjöng till typ 11.15, å just då kom regina, ingen sa att de va paus, så alla drog ut, 70% av folket drog ut..

2009-04-12 @ 10:37:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0