Den absolut vackraste som någonsin har existerat!



Min mamma! Den absolut vackraste kvinnan som någonsin har existerat. Det går inte me ord att beskriva hur mycke min mamma betyder för mejj & hur mycket jag älskar henne. Jag är så lyckligt lottad som fått bli just hennes dotter, & att jag fått just henne som mamma. Hon är hela mitt liv, hon är mer värd än hela världen & alla pengar i världen, all guld,  & alla diamanter som existerar. Hon är guldet som skiner mest & diamanten som glittrar finast!
Tack för att du gör världen till ett bättre plats, genom att bara existera. Jag älskar dejj mamma! VOLIM TE <3

Kommentarer
skrivet av: den andra dottern

naaaw va söt! hälsa min andra mamma så MKT från mej!!!!!

2009-04-21 @ 18:03:04
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Nora.

Mycket vacker!

2009-04-23 @ 11:43:38
skrivet av: Jasa

Lara: Mamma hälsar så gott tillbaka till den andra dottern :)



Nora: Tack så mycke sötnos <3

2009-04-23 @ 13:38:32
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0