Amerikanska pannkakor!

Idag var jag duktig & steg upp redan vid 9.20. Jag skulle vara ännu duktigare genom att göra amerikanska pannkakor till frukost. Ja, duktig var jag genom att göra ett försök med att göra dom. Men kan inte påstå att jag var lika duktig med att lyckas. Dom blev inte ens runda, dom delades i flera bitar & många gånger såg dom ut som äggröra. Kan ju efter detta säga att man inte ska underskatta en kille i köket då min bror är så mycket duktigare än mejj när det gäller matlagning & att göra amerikanska pannkakor. Men, men, jag gjorde ett försök & det är ju tanken som räknas.

Nu sitter jag & tittar på Våra bästa år! Och på tal om VBÅ så glömde jag berätta att jag för nån natt sen drömde om att jag hade blivit kidnappad av Tony DiMera. Jag tror han ville våldta mejj (tillåt mejj äcklas), men jag lyckades sparka mejj loss & rymma ifrån honom. Hur bra är jag inte? Ingen lyckas fly från Tony så lätt, men jag lyckades. Vi har redan kommit fram till att jag är beroende av serien, men att till å me drömma om dom som är med i serien, det är inte okej asså, haha.

Sen ska jag ta fram nålen & sytråden, måste sy fast ena sidan av rosetten på min klänning. Tänkte att jag på fredag ska ha klänningen som jag hade förra nyår. Jag har bara haft den en enda gång, så tänkte att jag kunde få användning av den nu med för den är ju rätt söt. Här kommer jag fixa mejj & säkert känna mejj jättefin, fram till att man kommer till festen & ser alla andra tjejer som är supersnygga. Då känner man sejj helt blää på en gång, det har hänt mejj förr. Hate it!
Men nu är det inte tid för att klaga :) Istället får det räcka för denna gången. Vi hörs sen mina läsare!


Kommentarer
skrivet av: valentina

hahahahahaha. fan, tony kunde nästan fått till de :D a honung till ansiktsmask?! HAHAHAHA så min humor :D

2009-04-22 @ 12:18:55
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: sandra

ååå, det är så gott, miss america :(

2009-04-22 @ 18:15:11
URL: http://foreversandys.blogg.se/
skrivet av: sandra

sv: aaa ;) :D

2009-04-22 @ 19:13:44
URL: http://foreversandys.blogg.se/
skrivet av: sanja

Tack .. Beklagar tillbaka måste jag då säga. De är skitjobbigt asså, speciellt när man har längtat efter dom.. Uff .. va hände me din vovve om man får fråga? hoppas du må bättre .. pusss

2009-04-22 @ 23:16:32
URL: http://sanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0