Äggmålning

Idag har det målats ägg! Jag målade några stycken sen blev jag trött, så förvånad jag blir :) Men dom blev fina & mitt juggeägg blev finast tycker jag.

Sen måste jag berömma mejj själv hur duktig jag har varit me fastan idag, åt fisk & prebranac (rebranac som brorsan säger) till frulle. Riktigt gott var det. Sen tog jag & brorsan en runda till Donkan, & jag kunde motstå hamburgaren som läskades en aning. Det blev en stor pommes & minimorötter för min del. Nu är det bara 5 timmar kvar sen får jag äta vad jag vill. Jag sitter å gnäller (fast jag tycker inte att jag gör det, jag känner mejj mer stolt) över att jag fastar i 1 dag, när det finns folk som fastar 4 veckor innan påsk. Jag kom på det först idag att jag oxå borde ha gjort det, för man lär gå ner en hel del under dom 4 veckorna. Vem vet, nästa påsk kanske.

Jag har nu fixat ett kort där man ser hela min lugg, så ni ska få se hur den ser ut nu efter att ha blekt den igen i samband me utväxten. Och så klart ska ni få se lite av äggen med :)





Vill man vara fin får man lida pin! Tro fan att det stämmer... Brände tummen rätt rejält idag på plattången när jag fixade lockarna. Det har jag däremot gnällt över hela dagen å letat efter medlidande bland alla människor jag stött på. Poor little cute girl :(

Kommentarer
skrivet av: tamara

znaci farabala si jaja? haha! i bas ti lepo stoji pramen ;)

2009-04-18 @ 11:24:46
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0