Skor, skor, skor å ännu fler par skor!

Hej mina trogna läsare!

Gissa vad ämnet blir idag? Just det, SKOR! Jag berättade ju om skorna jag hittade i Malmö. Idag ringde jag runt om i Sverige för att försöka få tag på ett par svarta i strl 35, visste inte att det skulle vara så svårt. Ett tyvärr fick man till varje ställe man ringde. Men en tjej var snäll nog å gav mejj numret till huvudkontoret så kunde dom kolla om det fanns ett par 35or någonstans i Sverige. Jag sa ju till er att jag inte ska ge upp hoppet, det fanns ett par i GBG. Så jag bad henne lägga undan dom direkt för att sen ringa Marija å be henne åka in till stan å köpa dom. Det första hon sa var: Nejj, du behöver inte fler skor! Haha hallå Marija, jag får aldrig nog :) Men klart hon ställde upp, för riktigt ond är hon inte även om hon verkar vara det ibland. Så en guldstjärna till dejj på handen trots att du inte har gjort 2an!
Jag vet inte riktigt när dom hamnar hos mejj, men nu är dom MINA iaf (L)
Finns ingen bild på dom svarta men ni får iaf se modellen. Dom är så HETA så man ba' dööör!


Kommentarer
skrivet av: Sneki

OOOHHHH tjuusssiiiggaa :D:D löv löv löv

2008-09-09 @ 00:03:10
skrivet av: Paulj

den tittar bra ut, pjasa! (laras version)

2008-09-09 @ 08:44:08
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0