Music is my passion

Favoritlåten just nu är Puce istina med Mina Kostic! Förstår inte hur jag kunde missat den fram tills nu ungefär... Sitter iaf å lyssnar på den nonstop, å den helt härlig. Tänk vad låtar kan göra med en människa!



I, i bi sto bi
dobro svakako ne
ja, ona i ti
a case su dve
puce istina, puce pred ocima

Ref.
Zalila se voda crnom vinu
da je sinoc usnama nisam ni pipnula
prosula je dragom ja u lice
prosula, a vino popila

Zalila se voda crnom vinu
da bi pored mene jos tri noci stajala
da ne prosuh dragom je u lice
prosula, a vino popila
pa mu rekla idi

I, i bi sto bi
nikad nema za sve
ja, ona i ti
a senke su dve
puce istina, puce pred ocima



Vad mer ska jag berätta för er? Idag har jag inte känt mejj pigg alls, känns som jag börjar bli sjuk. Fryser hela tiden, å orkar inte resa mejj ur sängen. När man är så sysslolös som jag är så har man mycke tid till att tänka. Lite för mycke tid till å me. Jag brukar alltid tänka på det som fattas i mitt liv, å inte på det jag redan har. Min familj å nåra få vänner, det brukar folk säga att det räcker. Ja det stämmer på sätt å vis, men fortfarande är det något som fattas. Jag är 22 år, ung ja.. Men ändå inte så ung att jag inte är redo för vissa saker å ting. Jag vill t.ex inte vänta tills jag är 30 år för att gifta mejj, det där låter deprimerande till å me. Jag har alltid trott att jag kommer gifta mejj när jag är 23-24, men nu när jag börjar närma mejj den åldern så inser jag att det nog är rätt omöjligt. Sen en sak till när man får höra vissa människor säga: Du är så ung, ha inte bråttom, lev livet å bla, bla, bla. Men vad fan är livet enligt er egentligen? Ja supa er fulla, å gå ut varje helg, byta tjej/kille för varje gång ni går ut? För vissa anser det som livet, men vet ni vad? Jag tänker långt ifrån så. Man kan ha en pojk/flickvän, gå ut nån helg å festa utan att supa sejj full, å ha minst lika kul ändå. Sen finns det dom som säger: Nää men inte riktigt så, utan att se lite av världen, resa runt osv... Ja det kan man göra med den man älskar oxå, svarar jag till er då.
Tycker någon att jag låter desperat kanske?Haha... Nä det är nog inte så, utan jag är bara sådan tjej som trivs att ha någon. Men då ska det vara någon man verkligen tycker om, när man har den känslan att det verkligen är rätt.
Någon som vill satsa pengar på när jag ska gifta mejj? Haha...



Skulle då inte tacka nejj till denna klänningen iaf...

Kommentarer
skrivet av: Jasa velika

Jasiceeee tänk inte på det, to ce doci kad se najmanje nadas:) hahaha se på mig 31 hahaha tänker inte på det alls...ja gledam positivt, mina vänner som gift sig tidigt är nu ensastående mammor:) tack o lov nemam "prikolicu"...ipak je brak deca i porodica nesto sveto bar zmene:) i mislim da treba da bude covek zreo u glavi da zna sta tacno hoce...videces posle 25 godine ima da razmisljas totalno drugacije nego sada....hehe dobro nemoj cekati kao ja da predjes 30 haha...Lepa si i mlada i slobodna i zato uzivaj, sve ostalo ce doci na svoje mesto...a lepa vencanica:) kraammm kusiinn

2008-09-30 @ 14:32:58
skrivet av: Jasa

Jaso: Hehe nää nije tako da ja bas razmisljam bas toliko o tome.. Men vi har alla våra olika åsikter i to. Självklart är det inget fel å vänta tills 30 för att gifta sejj, ali ja sama nebi htela da cekam do tad. Ville bara få fram att livet inte är slut efter att man gift sejj :) Ali razumem kako mislis i ti. kraaaaam :)

2008-09-30 @ 14:53:06
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: ljar

håller med dej.. ja är oxå sällskaps sjuk och när man mår som sämst tänker alltid - naw jag vill oxå ha kille att mysa med. men jag brukar tänka att jag tänker inte låta mej själv låta en kille vara avgörandet för att må bättre - hehe andra problem kommer med killarna. nu menar inte jag att du skulle vara´deppig för att du inte har kille eller hur jag ska förklara mej. du fattar va? haha sämst på att uttrycka mej just nu känner jag. me miss

2008-10-01 @ 17:42:29
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0