Lindex

Någon mer än jag som tycker att Lindex på senare tid har fått in riktigt snygga kläder? Förr kunde jag inte tänka mejj ha kläder från Lindex alls för tyckte att dom bara hade tant-kläder. Men nu hittar jag till å me snyggare kläder på Lindex än på Vero Moda tex. Så att vara Lindex-klubbmedlem lönar sejj för min del :) Köpte en tuff topp för 1 vecka sedan ungefär, i grå färg. Ville ha den i vitt med men den fanns inte i strl XS. Yeah you heard me- eXtra SMALL! Idag fick jag hem en rabattkupong så då gick jag in på Lindex hemsida å hittade den vita toppen i XS å klickade hem den för ett billigare pris dessutom. Wohoo I love shopping även när jag inte har råd (a)


Älskar dom vida ärmarna :)

Kommentarer
skrivet av: valentina

hvala! haha, mani me.. zamalo:) kako si se ti provela dole?

2008-09-17 @ 16:02:38
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Helena

MALMÖ????!!!! NEEEE JASOOOO:( INTE DUUUU...du e en typisk gbg:are- skön stil o snäll person- Malmö é en rutten stad med för mkt blattar, rassar o för mkt skit som händer där folk skjuter varann på gatorna...BLAND ANNAT (min kompis brorsa som dog)...staden e så liten o det e typ som borås-storlek..ALLA känner alla o MKT skitsnack..hahaha....men om du dras dit så dra dit....men det e klart om du har Lara där så... =D hälsningar fr. Linköping!!!



PUSS!

2008-09-17 @ 16:27:24
skrivet av: sandy

tack jasa, du oxå - skulle döda för dina ögon!!



men påtal om ditt inlägg , håller med om lindex. men asså de blir alltid så att när man INTE har pengar hittar man allt som är skitsnyggt. de är guds hämnd mot vackra flickor :P

2008-09-17 @ 23:08:18
URL: http://thelittlesandy.blogg.se/
skrivet av: valentina

sant. nego reci mi, si nasla i ti nekog dole?:)

haha! jaa, jag åker den 30 december igen!

2008-09-18 @ 04:32:19
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: valentina

to jeste, men de känns som en evighet dit.

jo då, jag hittade mig en ny.. hade lite problem med mitt ex ali sve sam to resila.. de e bara till att le när han försöker nedvärdera. ne pada mi na pamet da se sa njim raspravljam

2008-09-18 @ 21:31:02
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Helena

Få presentkort på JC, H&M... snabbt & enkelt!



Klicka in dig:





http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=17435



Börja idag redan!

2008-09-19 @ 12:31:13
skrivet av: DR

tant deluxe :)

2008-09-20 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0