Jönköping

Godkväll kära läsare!
I lördags tog jag mitt pick å pack, satte mejj på tåget å åkte till Teta Branka å Uncle Sid i Jönköping. Det skulle bli utgång på kvällen, å visst blev det det.. Det nya stället som kallas för Sliver blev det för vår del, som var proppfullt. Första som händer när man kommer in är att man får glassplitter på benet, tack för den du vem du än är. Tyckte att glas krossades hela kvällen, något onödigt men vad ska man göra.
Musiken var inte den bästa tycker jag, men det tycker nog Ema däremot som blev som galen när "We don't need no education" kom. Vissa måste inse att jag helt enkelt inte kan dansa loss å slänga med armarna till sådan musik. Jag hör helt enkelt hemma på juggefestena. Så jag kommer nog trivas bättre på dansgolvet på lördag :)
Jag hade iaf inte tråkigt ute, det ska ni icke tro. Träffade på Pavic oxå å hade en intressant pratstund med honom ute.
Det jag tyckte bäst om den kvällen var ju lätt Evergreen, där man altid fyllekäkar efter festerna även om man inte är full. Tror ingen kunde föra ett vettigt samtal med mejj då eftersom jag var för koncentrerad på pizzan. Låt maten tysta mun sägs det, å jag tycker det låter perfa!
Vi kom hem, vi tryckte ner oss alla i Brankas å Sidneys säng å började kolla på film. Jag la mejj bekvämt så ingen kunde se att jag blundade för jag somnade nog redan efter 2 minuter. Kl 5 blev jag väckt av att höra Ema säga att hon ska sova, å då var jag snabb med att haka på. Minns inte ens om vi sa godnatt till varandra  så trötta vi var.
Runt 10.30 blev vi väckta på ett mindre trevligt sätt av Sidney, men man får ju inte vara för bortskämd heller. Mysigt frukost med gänget å ungarna inklusiv dom lite större ungarna Tina å Katta. Tina som by the way till å med är längre än mejj å är 13 år. Jahopp där ser man... Söndagar är segdagar å det blev även denna söndag, men lite fotboll å så. Sen så skjutsade dom hem mejj å vi stannade till vid Burger King å åt oss mätta som små grisar.



Så nu till kommande helg! Nu är det bestämt, helghelg i Malmö hos Lara *hurra* Äntligen blir det av, så länge som vi har planerat det. På fredagkväll tar vi våra väskor å beger oss till Skåne, till Malmö stad. Vad vi ska göra på kvällen vet jag icke, frågan är ens om vi kommer orkar göra nåt än att sega på Rosengård. På lördag har jag å bror redan bestämt utan att Lara har nåt att säga till om, att vi ska till staaaan å bränna pengar som vi inte har.  Eller ja som jag inte har rättare sagt. Någon kanske får fjäska å smöra lite extraaa (a). På lördagkväll är det juggefest som gäller i Checkpoint-Åstorp. Sasa Matic ska man se för tredje gången. Tredje gången gillt, han kanske ser oss oxå :D Haha fyy nu var jag ond :( Anyways, tror inte festen kommer bli världens roligaste, men det blir som vanligt vad man gör det till. När vi festat klart ska vi dra oss tillbaka till Lara i Malmö å sova som packade sardiner i hennes etta *myspys*. När vi vilat ut å så på söndagen, är det dags att dra sejj hem till tråkvärnamo. Nu har ni ett hum om vad vi ska hitta på denna helgen. Vad ska ni göra då?

Som ett avslut ska jag visa er mitt fina verk som jag gjort med mina fina vinglas. Tycker det blev så otroligt fint, det ni. Jag kan göra såna till er oxå, kan bli min nya hobby :)

    

Kommentarer
skrivet av: tamara

Damn girl, you're hot!

2008-09-04 @ 19:43:28
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Ema

Haha du sa att du inte gillade o dansa ;P ali btw så var "we don't need no education" typ första låten på hela kvällen... resten av låtarna var inte alls samma stil, så don't blame the music baby! :)vi får ta o dansa på något i din stil nästa gång då ;)

2008-09-08 @ 14:26:41
URL: http://emci.blogg.se/
skrivet av: Ema

förresten, ere me brankas kamera bilden på mig o dani o de på grabbarna är tagna eller?:S

2008-09-08 @ 14:27:52
URL: http://emci.blogg.se/
skrivet av: Jasa till Ema

Jag har ngen aning faktiskt..Minns inte. Alla bilder är ihopblandade hos mejj.

2008-09-08 @ 20:51:36
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0