Du lyser upp mina mörka dagar :)





Ett kort, spontant besök betyder mer än vad ni anar. Å ett besök från Magdalena, var precis det jag behövde! Igår talades vi vid i tele i en timme ungefär å pratade om allt å inget. Så som det oftast brukar vara :)
Bara det samtalet fick mejj att må så mycket bättre, men när Magan ringde på kvällen å sa att hon skulle komma en snabbis till Värnamo så blev det ännu bättre. Fast vilkoret var att inte komma hit så snabbt för jag var tvungen att tvätta, föna å platta håret å dessutom fräscha till ansiktet. Japp, allt det lyckades jag med på 30 minuter. Man kan, bara man vill. Magan å hennes vän EA plockade upp mejj, sen åkte vi upp till Burger King å grisade oss lite, men visst var det mys? :)
Skojj hade vi allt må jag säga. Sen så skulle vi visa EA, Osudden så vi åkte dit mitt i natten typ då det var kolsvart därborta. Lagom läskigt å bättre blev det inte när man kom på att en kille hängde sejj där. Nä vi låste minsann bilen när vi åkte dit.
Nå jag ville bara berätta om dessa 2 krabater som gjorde min dag igår! :)


Kommentarer
skrivet av: vesna

Jaa, jag tänkte väll det :) Vet du något om några framtida avsnitt? Läste lite på wikipedia precis, att 2007, kommer dom fejka stefans död igen. Vet ju att sverige är sen några år med.. :D haha

2008-09-20 @ 08:17:00
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

Berätta hur mycket du orkar :) i wanna know it all... Varje dag så jobbar jag lr går i skola, från 8 - 17.00. Så man missar både reprisen + den vanliga tiden...



De enda jag vet, i kroatien kollade jag på våra bästa år i 5 dagar, är att belle gifter sig med phillip, och mimi med shawn, och att de kommer va mix up, så belle väntar shawns bebis, o mimi phillips... that's all :)



TELL MEEEEEEEEEE :D:D hahaha..

2008-09-20 @ 18:02:29
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

hahaha ahaa :P okeokee...

2008-09-20 @ 20:14:14
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0