Tsar Lazar!

Man kan drömma dom absolut mest sjuka å otippade drömmarna, å det gjorde jag inatt. Jag är rätt kass på att förklara, men jag ska försöka så gott jag kan å det jag minns.
Jag var med nån som förmodligen skulle föreställa min kompis, men jag har absolut ingen aning om vem människan var eller hur människan såg ut. Vi var iaf i Afrika, å vi klättrade upp för en jättehög gräskulle. Vi var så trötta att gå uppför denna kullen men vi kämpade på ändå. När vi nästan hade kommit enda upp, vände vi oss å kollade nerför denan kullen å såg en massa hus å städer långt ifrån. Så skulle vi försöka hitta Stockholm från denna kullen. Det värsta var att vi lyckades oxå, haha. Men detta är inte det sjukaste i hela drömmen... Jag å min kompis fortsatte å hamnade vid en lång rulltrappa, så la vi oss på rygg å åkte uppåt. Men då förvandlades vi till bilder. Å den bilden man var, den människan skulle man bli när man åkt upp för denna rulltrappan. När vi kom upp så var jag Tsar Lazar, å min kompis var en svensk Tsar (om det ens finns sådana). Haha för övrigt visste jag inte vem Tsar Lazar är, så vet inte hur jag var just denna personen. Iaf så gick jag den mäktige Tsar Lazar å den svenske Tsaren vidare, jag kunde inte svenska å han kunde inte serbiska, å ingen av oss kunde engelska. Men vi hittade vårt sätt att kommunicera med händerna. Så var vi på nåt ställe som såg ut som juggemarknad, då jag föreslog att vi ska ta varsin öl. Den svenske Tsaren var lite osäker först men jag köpte två öl, å han tog emot den ena. Såg gick vi med varsin arm om varandra som två riktigt goda vänner, å skålade å drack vår öl. Då vaknade jag av att mobilen vibrerade, å det var dags att gå upp. Gud vet hur denna sjuka drömmen hade fortsatt om jag fick sova vidare, haha.
Mamma skrattade otroligt mycke när jag pratade med henne i telen å berättade o drömmen.. När jag frågade om det fanns nån Tsar Lazar så sa hon att det faktiskt var han som kämpade å dog för det serbiska folket i Kosovo på 1300-talet. Haha det kanske var jag i mitt förra liv? Who knows...
Så här såg jag ut iaf, dock var jag en snyggare å yngre Tsar Lazar i min dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0