Tisdag 28 oktober

Oktober börjar me raska steg lida mot sitt slut. November, nästsista månaden på året. Jag har en känsla att november-månad kommer rinna iväg på nolltid. Mycke som händer den månaden för vår del.

 7-9 november är det Örebro som gäller. Vi har äntligen hittat oss tid att hälsa på Tamara. Eventuellt kan det hända att vi tar en sväng till Eskilstuna å hälsar på Tamaras mamma Vesna. Oh den kvinnan kan laga mat! Sen är det inte helt omöjligt att vi tar en kort tripp till Stockholm med, vilket vore helgrymt :) Vi får se hur mycke vi hinner med.

14-16 november är det Jönköping som gäller. Omladinski festival, som vi så mycke har längtat efter! Det börjar närma sejj nu :) Man vill inte ha för höga förhoppningar, men man vill ändå att man ska ha roligare än någonsin. Återstår bara att se...

29 november bär det av till Göteborg. Goran Bregovic, here we come! Tamara kommer till oss tidigare under lördagen. Sen åker vi tillsammans. Tamara åker även hem me oss till Värnamo sen å på söndag åker hon hem. Vadå umgås me Tamara 2 gånger samma månad? Haha jag har en känsla av att brorsan kommer bli sååå irriterad när jag å Tamara slår ihop oss. Enligt bata delar jag å Tamara samma irriterande åsikter ibland. HAJV FAJV TAMAR!

Ja det är det vi har planerat för månaden iaf, sen lär det ju hända nåt där emellan med skulle jag kunna tänka mejj.



Vad hittar jag på idag då? Jo jag tog faktiskt semester idag med. Tisdagar är den jobbigaste dagen på hela veckan på dagiset å jag har den längsta dagen då. 7.30-16.30. Vet inte om min rygg hade orkat med det där så jag tog det säkra före det osäkra å tog ledigt även idag. Imon ska det jobbas iaf, å jag måste säga att jag trivs mycke bättre nu än vad jag gjorde i början. Hade ångest över att jobba, men nu har det släppt som tur är. Ungarna tycker om mejj, å det känns skönt att dom uppskattar när man kommer till jobbet varje morgon. 

Det blir en lugn, ledig dag. Sitter å kollar på en musikkanal som heter TV Jasmin! Massor me bra juggemusik, that we like :) Znala sam o tebi znalaaa sveee, pala ti na grudi ledeneeee. Tamo samo kamen kucaaa, tu gde ljubis koza pucaaa. Znala svee i na svee pristalaa, samo jednom sam zablistalaa. Nije ljubav sve sto vidis, zato pazi kome zavidiis!
Lite Lepi grome moj över Brenas video till Pazi kome zavidis.
Opaaa cika Dzej på teljevizooor nu. Här ska det sjungas fram till Våra bästa år börjar. I'm feeling good now, fan vad bra det känns. Tills nån kommer å förstör det det vill säga, å vissa har tendens till att förstöra en bra dag på nolltid. Men nu ska vi inte vara negativa :)

Puss å kräm!


Kommentarer
skrivet av: tamara

Jag känner mig lyckligt lottad att få träffa er två gånger på en och samma månad, förhoppningsvis till nyår också! Ha en fortsatt trevlig dag!

2008-10-28 @ 14:06:44
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

Tamara: Jaa det ska bli skojj. Å till nyår är det väl rätt självklart att vi ska träffas? :)

2008-10-28 @ 14:35:25
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Anna

hej! vet du möjligtvis var i jkpng omladinska ska hållas? ha dt bra

2008-10-29 @ 16:54:17
skrivet av: Jasa till Anna

Under dagen kommer sportaktiviteterna hållas på Råslätt å Idrottshuset. Festen kommer vara i Huskvarna :)

2008-10-29 @ 18:48:59
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Anna

åhh tack=) vet du möjligtvis var i husqvarna? hehe

2008-10-30 @ 14:07:26
skrivet av: Jasa till Anna

Förmodligen Folkets Hus skulle jag kunna tänka mejj :)

2008-10-30 @ 14:57:51
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Anna

Ok..tack så jätte mkt! =)

2008-10-30 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0