Tidig julklapp?

Jag tror jag får sluta glo runt efter skor på nätet, jag hittar en massa jag vill ha. Det är farligt!
Jag tycker jag har varit snäll i år. Så någon som vill köpa dessa godingar till mejj?


Sen så tycker jag att dessa gummistövlar skulle passa mejj perfekt nu i höst med tanke på att jag jobbar på dagis.

Å så vet vi ju alla att efter hösten så kommer vintern, å då behöver man ett par varma stövlar som dessa:


Det var min önskelista för denna gången. Men jag har en känsla av att jag kommer bygga på önskelistan inom kort (a)

Kommentarer
skrivet av: katta

hehe.... de rosa silke med rosetter har jag också =o) ..vi missar inget vi =) hahaha.. de e mer bekväma än de från pleaser som du gillade på min fest outfit. De är sjukt öbekväma, riktiga killer heels... små i storleken, jag har 37 och du kommer inte orka gå i de.. men va gör man inte för de =)

klacken är 11cm. =O)

2008-10-11 @ 10:44:25
URL: http://kattarighthererightnow.blogg.se/
skrivet av: vesna

adorable =)

2008-10-12 @ 15:24:07
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0