Tack bror! Tack Sebban!

Min bror överraskade mejj med choklad! Han köpte en pigall å la den i vår brevlåda. Tack, tack, tack storebror, det var precis vad jag behövde :)
Här har vi nån som iaf kan uppskatta det man får!



Sen vill jag oxå tacka Sebban som tvingade mejj öppna upp mejj å prata ut lite. Han blev arg på mejj, men han ville ändå ge mejj en kram. Det kallar jag vänskap! Tack, tack, tack, tack Sebban för att du lyssnade, du är great. Jag har lovat honom att bjuda på pigall å juggekaffe, det är han värd, minst iaf...

Kommentarer
skrivet av: michaela

sv: att gå på den där orkester grejen ^^

2008-10-22 @ 16:58:00
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
skrivet av: Paula

jaha han e här fre... haha vi får se. jag vet att lara sa förut att hon itne lyssnar så mkt på honom. visst jag har inte heller hört allt men jag gillar det jag hört so far haha. vi får se hur det blir, det är saker på g varje helg i hela november haha;) men det skulle vara superkul!

2008-10-23 @ 09:49:19
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/
skrivet av: Mags

och jag som alltid lyssnar på dina problem får då fan ingen choklad.. skäms på dig.. tänkte komma till Värnamo i helgen imorgon (lördag) tänkte jag om du kanske vill leka,, hör av dig. puss och kram..

för dig får man ju aldrig tag på upptagna vän,.

2008-10-24 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0