Överraskningskalas!

Idag fyller storebror som sagt år. Så då bestämde jag å Magan oss för att bryta oss in i hans lägenhet, medans han var på jobbet å fixa överraskningskalas för honom.

Kl 10 var Magan framme i Värnamo, hämtade upp mejj, sen drog vi en runda på stan. Jag hittade världens fränaste UGGS på barnavdelningen som jag kände att jag var tvungen att ha. Strl 34/35, det är grejer det :) Dom fanns inte i rosa färg i min strl, annars hade jag köpt dom. Hade passat perfekt till min nya rosa mössa som är köpt på samma avdelning. Ibland blir man aldrig helt vuxen :)
Vi gick vidare till Åhléns å tänkte att vi skulle köpa nåt litet till brorsan eftersom vi inte är speciellt rika någon av oss, men det slutade att vi köpte Sex and the city-filmen till brorsan, bara för att jag å Magan vill se den,

Efter vår runda på stan, drog vi hem till mejj för att äta mat. Slava hos oss idag, så det är fullt med sarma å sånt gott. Mamma fick leka med Hugo medans vi åt, å hon verkade ha jätteskojj :D
Det blev dags att dra vidare till City Gross, storshopping där haha. En rosa prinsesstårta köpte vi för att det inte fanns nån annan. Sen så köpte vi en leksakspistol med skott, en sheriffstjärna, en badanka å 4 i rad-spel till brorsan i kalaspresent. Ballonger å ljus till tårtan blev det så klart oxå.
Vi åkte hem till brorsan, städade undan lite å blåste upp ballongerna, sen drog vi oss till Sanela på en kopp kaffe. Haha så kul å se hur alla vuxna blir så barnsliga så fort dom tar Hugo i famnen.
Tiden rann iväg å vi var tvugna att åka hem till brorsan igen för att fixa resten. Under vår korta resa hann vi lyssna på å sjunga till nåra av Cecas låtar, å det verkade som Hugo gillade det för han hade världens smile på läpparna. Lite sjöng han med oxå, det är ju Ceca liksom.
Snart skulle bror komma hem från jobbet. Vi fick lite smått panik när vi insåg hur lång tid det tog att tända upp alla 27 ljus, men vi hann i tid som tur var. Jag stod i trappen å höll utkik efter honom å när han dök upp utanför cykelhuset sprang jag upp å vi gjorde oss beredda. Med tårta å Pommac i vinglas kunde överraskningen börja.
Nyckeln i låset å en bror öppnar dörren, å vi börjar sjunga "Ja må han leva". Stackars bror blev lite rädd å jag började skratta så jag lyckades blåsa ut hälften av ljusen samtidigt typ, lyckat. Haha stackars bror fick inte blåsa ut sina egna ljus ungefär. Jo då det fick ha, vi tände dom igen.
Å Hugo var ju så jättestilig, hade skjorta å slips på sejj. Sån riktig sockerkaka är han! Han var som pricken över i:et till en lyckad födelsedag. Å brorsan blev glad, det såg man. Presenterna gillade han oxå, å det var ju tur :D


Kommentarer
skrivet av: laki

åååh vad kul!!! nästa gång får du göra överraskning till mej!!!! hihih maggans unge liknar vladas unge :P

2008-10-27 @ 21:50:10
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: tamara

Vad fint av er tjejer och pojkar (Hugo), älskar kalas :D Ser att Dragi har lyckats möblera om igen, tragiskt ju, med tanke på att jag inte kan köra min tamara psycho dance bakom bokhyllan längre! HAHA...

2008-10-28 @ 10:48:37
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

Lara: Haha vem är Vlada?



Tamara: Vi kan komma å fixa kalas hos dejj me om du vill :P Snälla möblerar inte dragi om inom en viss tid så är det nåt som är fel. Men håller me dejj att det är tragiskt eftersom du inte kan dansa bakom bokhyllan längre. Men det fixar sejj nog ändå :D

2008-10-28 @ 11:34:22
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0