Helgen är här!

Hej kära läsare!

Måste börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Nu har Jasa börjat jobba heltid, å det tar på en ska ni veta. Att jobba på Corallen är inte riktigt likadant som på Mossle.

 Jag har varit så trött dessa dagar, å har inte vetat vad jag ska blogga om för att vara helt ärlig. Alltid samma tankar som snurrar i huvudet, blir tråkigt att läsa om i längden.
Men en sak som är säker, det är att jag vet att jag INTE har fel, jag har inte gjort fel å jag tänker inte fel. Jag kan vara en jävla envis person, det vet dom som känner mejj. Men när jag inser att jag har gjort nåt fel, så står jag för det. Jag skulle aldrig kunna låta min envishet komma mellan mejj å mina vänner, som vissa andra gör.
Många tycker att jag har varit modig som bloggat om det jag mått dåligt över den senaste tiden, för alla skulle inte våga göra det. Jag är modig, jag är inte feg! Det vill jag att alla ska komma ihåg.

Morgondagen ser jag framemot, min pralin Magdalena ska komma till Värnamo så då ska vi leka. Marknad i stan så det blir en runda där, sen ska vi väl bara ha det mys. Känns som det var ett tag sen jag träffade henne å min favvo-Hugo, så jag längtar rejält efter dom.

Mer uppdatering kommer under helgen. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0