Fredagkväll!

Godkväll mina läsare!
Så är jag hemma igen efter att umgåtts med Lalla hela dagen å med brorsan, halva. Jag drog mejj ner till stan å jag å Lalla bestämde oss för att vi skulle träffas på H&M för där inne var jag å provade kläder i en tmme. Å jag kom inte ut tomhänt ska ni veta.

Sen drog vi oss till Stigs för att ta en fika, fullt med folk där konstigt nog. Vi satt å pratade å skrattade, sen kom Hecken, Kurre å Heckens fästmö dit å satt en stund med oss. Trevligt var det! Samtidigt fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut mitt paket nu, å då ville jag dit så fort som möjligt typ :)
 
Så när vi hade fikat klart, promenerade vi upp till Ica å hämtade stövlarna, å så klart var jag tvungen att öppna paketet på en gång för att se dom för jag hade inte sett dom live utan bara på kort. Blev helt förtjust i dom, dom var ännu finare än på bild. Japp Vesna, du hade rätt, dom är jättebekväma :)

Vi fortsatte vår promenad hem till mejj för att ta mammas laddare till mobilen, så Lalla kunde ladda sin tele å sen drog vi vidare till brorsan. Satt å snackade lite där med å avslutade vår kväll med en runda till Mc Donalds.. Jag blandade ihop min latte med Lallas cappuccino, å Donkans cappuccino smakar så blääää :(

När vi hade lämnat av Lalla, så åkte vi hem till brorsan å kollade på nåt program på SVT om eurovision, å när det var slut drog jag mejj hemåt. Å ja här är jag nu :)

Imon är det Jkpg som gäller, Maja å Vule drog sejj ur så det blir bara jag å brorsan som åker imon å eventuellt nån mer. Men sen är min Laraaa i jkpg oxå så imon ska det festas. Det var allt för ikväll mina trogna läsare, jag önskar er en god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0