Fredag!

Hejj kära läsare!

Så var det fredag igen. Började dagen med en tallrik yoghurt med müsli å en kopp te, forest fruit. Jag älskar frukt-te :) Japp en underbar start på dagen tycker jag, å ännu bättre att man kände sejj på rätt bra humör oxå.

Nu sitter jag å väntar på att Våra bästa år ska börja, come on jag vet att ni oxå är fast för den serien :P Efteråt, ska jag ta å fräscha till mejj lite å hoppas på att jag får ett avi på posten idag om att mina stövlar är redo att hämtas ut. Spännande, spännande, som sagt aldrig nog av skor.

Lagom tills jag är klar så kan jag tänka mejj att Lalla hör av sejj, så vi kan bestämma vart å när vi ska ses. Sen ska det shoppas blondering för fulla rullar å Jasa ska leka frisör, å min lilla alban ska bli offret. Nä inget offer ska hon vara, det kommer nog bli bra. Jag vet hur jag ska jobba mejj fram till en snygg, blond färg (förhoppnngsvis). Kommer bli spännande att se resultatet. Å förhoppningsvis låter hon mej lägga ut en bild på henne sen när det är klart.

Annars tror jag inte det händer så mycke mer idag, en lugn dag som jag kommer tillbringa med min barndomsvän Lallish :)

Ha en fin dag mina läsare, jag återkommer nog nån mer gång idag ska ni se. Puss å kram!

Kommentarer
skrivet av: tamara

Jag börjar också min ångestsöndag med en kopp forest fruit the :) Har inte varit så aktiv på internet under helgen, så jag fann mycket nytt att läsa i din blogg. Tycker att du är en stark person som vågar blotta dig sådär, men samtidigt tycker jag att du är värd så mycket bättre, och inser inte den andra personen det, så tycker jag inte att du ska ge den personen den uppmärksamheten den får.



Ha en bra söndag!

2008-10-05 @ 10:26:01
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0