Ännu en ny vecka!

Hejj mina läsare!

Ännu än ny vecka, vecka 45! Här går det undan...  Första arbetsdagen på veckan är avklarad, nu återstår det bara 4 till å sen är det helg igen :)
På fredag bär det av till Örebro, till ingen mindre är Tamar! Vi har inte setts sen slutet av augusti, så det ska bli skojj att ses igen. Hela helgen ska vi tillbringa me henne.
Jag har redan dragit allt detta, så ni ska slippa få läsa samma sak igen.
Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva, händer ju inte speciellt mycket. Återkmmer nog me nåt intressant att berätta snart igen ska ni se :)


Kommentarer
skrivet av: tamara

Min mamma ringde upp mig så fort hon hade läst din blogg och läste upp delen där du berömmer hennes matlagning, så egenkär hon är!



Ps. Jag och Ds längtar efter er!

2008-11-04 @ 13:18:29
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0