Laki 22 år!

Grattis på födelsedagen Laki-Yu

Jag har märkt att jag den senaste tiden har tendens att göra folk 1 år yngre än vad dom är. När jag skulle skriva grattis till Lara i mitt msn-nick så höll jag på att skriva 21 först men kom på snabbt att det är 22 år hon fyller. Igår när Dejan fyllde 21 så skickade jag sms till honom å grattade honom på 20-årsdagen! Jag är asarolig ibland :D Haha, jag kommer väl glömma att det är 22 år jag fyller om en månad så jag kommer säga 21 till folk istället. Bättre 1 år yngre än 1 år äldre iaf.
Anyways... Hoppas du får en fin birthday Ljar. Nästa helg ska vi fira dejj, som riktiga skåningar. RESPECT! Haha

image546




Kommentarer
skrivet av: ljar

naaaw tack tack. respect!!

2008-05-22 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0