Kyrkan

På tisdag är det Djurdjevdan men eftersom dom flesta jobbar då så firades det i kyrkan idag istället. Vi hade turen å fick fint väder precis som förra året till Djurdjevdan. Stämningen var bra å maten var GUDOMLIG. Å det syns på bilderna att jag inte var den enda som njöt av maten, Jelice, Magan å Aco PRIJATNO! Dock tror jag det var något bättre förra året, men ska absolut inte klaga på årets firande. Blev en hel del kolo för mejj, både vanlig å snabb. Ja det märks att min kondis inte är nåt vidare bra för jag trodde att jag skulle få en hjärtattack. Magan å Hugo dök upp, vilket var jättekul tycker jag. Haha Magan bara skrattade åt allt å alla å Hugo såg allmänt cool ut i våra skor å hörlurarna han hade för att inte skada hörseln. Dessutom kom vi fram till att Pavic borde skaffa sejj en unge för det passade honom när han höll i Hugo :D Firandet avslutade jag med en öl å den satt mycket fint ska jag säga för jag var så jääädrans törstig å det var det som fanns närmast mejj. Här får ni lite kuliga bilder från dagen så hörs vi vid ett annat tillfälle.

             

Kommentarer
skrivet av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2008-05-04 @ 19:48:57
URL: http://junitjej.blogg.se
skrivet av: laki

naaaw var ni i kyrkan idag?? va kuuul. jag hade velat vara där oxå!!!! så det vard u som skrev - vi ska hitta en bra park!!! vill ni komma fre eller lör?? 30e eller 31? kåren har bartömmning - billig alkohol!!! hahahaha

2008-05-04 @ 20:45:44
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: valentina

ne, paori, to mi u banatu kazemo, istället för seljak. vi har två ord. pa da.. det ska bli mitt mål i sommar da naucim da muzem krave.
haha, aca, moj baldejt:)

2008-05-05 @ 00:02:52
URL: http://valentinaemilia.blogg.se
skrivet av: sebbaaaaan

vafan jasa min blogg ser ut som fan.. du msåte hjälpa mej... :P

2008-05-05 @ 17:17:37
skrivet av: Jasa till Sebbaaaaaan

Haha Sebban-Bebban, hade jag kunnat fixa min blogg sj så hade jag gjort det, men kan tyvärr inte :( Fick hjälp med min blogg.

2008-05-05 @ 22:05:34
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Magz

hunde du inte hitta värre bilder på migg speciellt de där jag och du är på helt tjurig hehehe.. mycket najs bloggande.. =) ha de gott min kära vän.. puss puss

2008-05-07 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0