Charlotte Perrelli

Jag gillar inte henne för 5 öre asså. Missförstå mejj inte, jag gillar låten, den är riktigt bra, men jag gillar verkligen inte Scharlot. Hoppas hon snubblar på scenen på lördag i finalen. Jag vet att jag är ond, men fan vad kul det hade varit. Just för att hon tror att hon är störst, bäst å vackrast. Well fröken Perrelli: Det är du inte! Å en till grej: Ukrainas framträdande är så mycke bättre. För att inte tala om hur mycke SNYGGARE hon är! Haha sug på den du! Ååååh vad många kommer ge mejj onda blickar nu, men det ser jag inte så jag bryr mejj inte haha. Jag var bara tvungen att lätta på hjärtat.
Jag hade gärna sett Sverige vinna, men vill inte att hon ska vinna. Nä mina favoriter är så klart Serbien! Sen Grekland å Armenien.

Det enda som är snyggt på denna bilden är den otroligt vackra flaggan, resten kan slänga sejj i väggen med en fart på 200km/timmen. Sorry Charlottan, men du kan inte vara omtyckt av alla. Jag ska hejja på låten, men inte på dejj :)


Kommentarer
skrivet av: Sabina

PAAAAHAHHAHAHHAHAHAHA! Vacker e hon juinte direkt , ser ut som en man å låten gillar j ainte heller...Ukrainas framträdande va jubara BÄÄSt.. Hon e HEEET å låten e rolig...å armenien va ju inte heller så bra:S men ryssland va braaaa i ååår meed...:) Gooo DIMA

2008-05-23 @ 17:09:47
skrivet av: sabina

PAAAAAAAAHAHAHHAHHA.Sååå elaaaak JASA ÄÄÄÄÄÄÄR:P Håller me dej. Fin e hon ju INTE ser ut som en MAN:S å låten va inte eller braaaa. men Ukrainas framträdande vaa bääst..Hon e HEET å låten va bra:) Ryssland va åxa bra i ååår:) GOO DIMAA ;)

2008-05-23 @ 17:12:37
skrivet av: dragi

guuuud va barnslig du kan vara ibland...detta inlägget gjorde så att din skrivarförmåga sjönk rejällt....orkar inte ens skriva nåt försvarstal ...du l¨ter väldigt otacksam mot sverige överlag juh...men men....

2008-05-23 @ 17:17:03
skrivet av: Jasa till Dragi

JAha då får jag väl vara barnslig då, orka leka mogen hela tiden. Å jag skrev faktiskt att jag gärna ser Sverige vinna men att jag inte gillar henne. Orka att man inte får skriva vad man själv vill å tycker bara för att andra ska vara nöjda. Det var ju tråkigt att min skrivarförmåga sjönk, men den kommer komma upp igen ska du se! Fast jag håller ändå fast vid vad jag skrev, tänker inte ändra min åsikt pga andra.

2008-05-23 @ 19:29:53
skrivet av: dragi

¨hon har inte spelat diva eller nåt överhuvudtaget sen hon vann i sverige juh....förra året hade dom the ark som inte gjorde nån reklam för sig överhuvudtaget...då blev alla svenskar sura för att dom va si o så...nu när d blev tvärtom så verkar inte d heller funka...hon har varit väldigt ptoffsig hela tiden...jag gillar låten...henne känner jag inget speciellt för...tycker hon e duktig som fan...trots att jag inte hade henne som favorit i svenska finalen...! sen tycker jag oxå att serbien ska vinna...eller armenien...eller sverige...grekland gillar jag men d e ingen vinnarlåt så d så...du e bara alldeles för partiotisk och dessutom partisk mot vissa länder haha....

2008-05-23 @ 20:28:47
skrivet av: laki

hahaha men jasa då.. nu ska vi inte vara elaka ;P jag tyckte om framträdandet igår, konstigt faktikst att dem inte fick fler poäng :S vi ses snart!!!!!

2008-05-25 @ 12:37:18
skrivet av: Alexandra

Låter lite som jag där. Jag tyckte det var rätt åt allt folk som gick och trodde sig så himla mycket och var för självgoda. Så nu fick de sig en chocksmäll rätt i fejjan.

2008-05-28 @ 11:51:04
URL: http://alfi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0