6 maj-Djurdjevdan

Djurdjevdan idag... Vill önska alla som firar idag en sretna slava!
Min lediga dag: Skulle till Magan i Gislaved idag egentligen men planerna blev ändrade. Så jag bestämde mejj för att vara lite för mejj själv. Packade ner filten i väskan, en yoghurt å ett äpple. Hängde mp3 runt halsen å drog ner till Åbroparken för att ha picknick med mejj själv. Svängde förbi kiosken vid stationen först å köpte en Grand Revija för att ha nåt att läsa i parken. Eller ja, jag brukar alltid bara kolla på bilderna typ men idag var det en massa som jag tyckte var intressant att läsa. Var i parken i lite mer än en timme, sen drog jag mejj till Åhléns å köpte lite produkter till kroppen å ansiktet. Vidare begav jag mejj till solariet å stekte mejj en stund för att sen röra mejj hemåt. Nu blir det åter dags för en promenad, bara jag å min kära rosa mp3.
Dagens inlägg vill jag egentligen tillägna världens underbaraste Sasa eller Aca, han kallas för båda. Men enligt mejj är han en Sasa av ren vana :D Idag överraskade han mejj glatt med ett samtal från Serbien. Snackade en liten stund med honom om vad som pågår här å så. Vilket inte är mycke... Sen så är vi ju nästan grannar där nere så då ska vi umgås i sommar när jag åker ner. Såg honom bara lite snabbt i vintras när Joksimovic var här å jag ångrar att jag inte stannade en längre stund å pratade med honom, för jag saknar verkligen den grabben.  Men det ska vi ta igen där nere :)

Killen med världens vackraste, blåa ögon
image526

Kommentarer
skrivet av: sandra

naaaw vad gulligt!

Mitt charmtroll till bror =)

2008-06-27 @ 15:39:51
URL: http://sandrajotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0