Underbar söndag :)

I lördagskväll bestämde vi oss för festen i Jkpg som var igår. Mest för att träffa Lara som vi tyvärr inte träffar ofta alls sen hon flyttade till Malmö. Riktigt bra val gjorde vi som skippade H-stad å tog Jkpg istället. En helt vanlig fest med nåt band från Malmö som sjöng. Jag hade bestämt mejj för att ha roligt men anade inte att jag skulle ha så roligt som jag hade. Helt klart den roligaste å bästa kvällen på länge. Vi kom hem till Lara runt 16.00... Åt Laras goda kyckling med grönsaker å ris (duktig hemmafru det där). Sen satt vi bara å snackade om en massa. Först dök Laras kompis Tanaz (stavar jag rätt?). Kul tjej det där :) Hade ett leende på läpparna hela tiden, å det tycker man ju om. Sen så dök Laras andra kompis upp. Sandra från Linköping.. Oh I like that girl. Haha min soulmate :D Där satt vi alla å snackade loss å hade skojj. Även Kuma å Mate kom oxå. Sen gick jag över till Sveto en liten stund. Har inte träffat honom sen januari, så det var på tiden att vi sågs. Har saknat honom en massa... Vi satt å drack te å kaffe å flummade som vanligt. Nu har han lovat att komma å hälsa på mejj snart, så det väntade jag på :D Kl 21.00 sprang jag över till Lara igen å fixade mejj för festen å runt 22 åkte vi till Roddarnas å dansade loss heeela kvällen fram till 02.00. Bra musik å glada människor gjorde att festen var underbar. Kul att Mika dök upp :D Länge sen hon var med på en fest känns det som. Efter festen hämtade Alen mejj,bata, Lara å Sandra å så åkte vi hem till dom. Alen ville sova för han skulle upp å träna tidigt. Haha hyperaktiva som jag å Sandra var så lät vi honom inte sova. Först gömde vi tjejer oss i hans säng, vilket han inte uppskattade lika mycke som vi gjorde, haha (a). Sen så vägrade vi låta honom lägga sejj innan han kramade oss. Av någon anledning så ville han inte göra det. Tror bara han var envis å ville inte låta oss få som han ville. Killen trodde han kunde ta sej förbi oss tjejer, men jag å Sandra var som gladiatorena. Don't mess with us :D Haha, han lyckades inte så till slut så gav han upp å gav oss varsin låååång kram å då fick han nanna :D Sen var det på tur att störa brorsan :D Men han verkade ändå tycka det var kul för han satt uppe å pratade med oss. Jag la mejj i Laras resväska å tänkte ligga kvar där så hon kunde ta med mejj till Malmö, men det var inte så bekvämt där. Vi förflyttade oss till köket, där vi kom fram till att både jag å Sandra känner Milan från GVD. Så jag tyckte det skulle vara sååå kul å jävlas lite med Milan, å ringde till honom från Sandras mobil. Nog blev han förvånad över att det är jag, men glad blev han :) Weeei, alltid kul å göra andra glada :D Under tiden hade Lara däckat av i sovrummet, å när jag å Sandra hade pratat klart med Milan så tyckte vi inte att Lara skulle få komma undan. Så vi hoppade på henne å kramades lite å sen efter en lååååång dag full med bus så däckade även jag å Sandra av :D Inte nog med det, när vi vaknade imorse var vi lika hyperaktiva som igår å dansade runt. Visst är livet underbart ibland? Detta behövde jag verkligen, å jag tackar alla iblandade för en underbar dag. Sandra, hoppas vi ses snart igen. Vi kommer å hälsar på i Linköping :D

image421


Kommentarer
skrivet av: julia

vad tycker du om komentarer som "ha en bra dag" eller "fin blogg, besök gärna min"? tyck till i min blogg!

2008-03-24 @ 21:35:03
skrivet av: Sweet 16´s blogg

Såg du björn gustavsson i parlamentet?

2008-03-24 @ 21:36:07
URL: http://performance.blogg.se
skrivet av: dragi

uf d va ett tag sen man hade så roligt som vi hade igår....d e skönt o må bra =)

2008-03-24 @ 21:42:26
skrivet av: laki

säger ju det - ingen fest utan lara!!! kul att ni kom! fin fin avslutning, varav mer ångest idag. sitter här me paula.. haaha vägrar sova själv... kao dete malo :$
måste uppdatera min.. eller så hänvisar jag till den eller batas haha

2008-03-24 @ 21:44:01
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Dragi

Jaaa tänk om man alltid kunde må så bra? :) Men vi får hoppas att dte kommer flera såna roliga å bra stunder :)

2008-03-24 @ 21:44:49
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamara

Ja, vi får hoppas att det kommer flera sånna roliga och bra stunder när jag är inräknad också, haha! Åhnej, jag är inte ett dugg avundsjuk! Jag satt bara hemma och pluggade salstenta :P

2008-03-25 @ 10:08:35
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Mika

Kände detsamma att det var ett tag sen vi var på fest tillsammans.. Saknar det.. =)) NU e ja på festhumör, opet.. =D Puss

2008-03-25 @ 13:47:24
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: skini (skinny på jugge haha)

my soulmate :D söt du är, hade underbart kul med er! glad över att ha träffat er. we party like rockstars (H)...pussam te!

2008-03-25 @ 14:39:09
skrivet av: Till Laki

Bättre avslutning kunde det inte bli :) Japp tråkigt nu när alla är åt varsitt håll igen :( Hoppas vi ses snart igen. Love!

2008-03-25 @ 16:32:46
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Till Tamara

HAha inte lätt när man bor för långt ifrån Tamaar...Vi brukar ha så kul så det är nästan så att du får komma till oss snart. fast vem vet vi kanske ses nästa helg :D Skulle vara kul.

2008-03-25 @ 16:36:27
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Till Mika

Vidis kako je lepo kad se ide på fest :D Nemoj da cujem nästa gång da kazes da nisi sugen :D Vi vill ju liksom ha med dejj :) puss

2008-03-25 @ 16:40:11
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Till Skini

Du får komma ner till oss flera gånger å festa.. Vi är ju liksom ett gäng nu :D Å du är välkommen till Värnamo när du vill med, haha. Tror ingen hade lika kul som vi hade.. Vi är en blandning znas.. Rockstar-seljanke haha :D pusskalas

2008-03-25 @ 16:42:13
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Anonym

så fin du är :)

2008-03-26 @ 01:24:47
URL: http://dindaa.blogg.se
skrivet av: Anonym

Haft en bra påskhelg samt vecka ? :)

2008-03-26 @ 14:16:22
URL: http://dindaa.blogg.se
skrivet av: Stana

va fina ögon du har =)

2008-03-28 @ 00:00:38
URL: http://peoplealwaystalk.blogg.se
skrivet av: Sabina

jasa e bara för söööt

2008-03-29 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0