Plagiat

Haha åter igen denna grejen mellan serber å albaner.... Förra året påstod albanerna att vår vinnarlåt Molitva var snodd av dom. Å ännu undrar jag vaffö dom kom med den anklagelsen först efter att vi vann å inte före? Anyways, nu påstås det att albaneras bidrag är plagiat av Jelena Tomasevics låt Jutro. Hahaha.. Ska dom hålla på så här varje år? Dock måste jag hålla med att början av låtarna är riktigt lika, å visa delar i mitten av låten. Som ni höll på förra året angående vår låt, borde ni inte skämmas nu? Haha SHAME ON YOU. Aja lyssna själva! Jag bryr mejj egentligen inte. Jag vet att vi även i år har det bästa bidraget på hela balkan. JELENA TOMASEVIC-ORO (L)



Kommentarer
skrivet av: Ema

Hehe jo det är dem :) .. Hur gick det hos läkaren igår?? Hoppas du mår bättre idag... det gör jag... iaf lite hahaha ... PUSS :D

2008-03-14 @ 10:53:05
URL: http://emci.blogg.se
skrivet av: tamara

Om man tänker bort texten, så finns vissa likheter faktiskt :)

2008-03-14 @ 10:54:39
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamara

Japp jag håller med... Lite pinsamt för dom att dom anklagade oss så förra året sen går dom å gör samma skit, haha.

2008-03-14 @ 11:26:50
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Nora.

Bullshit! Ni försöker bara vända med samma anklagelser. Lägg ner. Hahah.

2008-03-14 @ 19:48:50
skrivet av: Jasa

Haha hur känns det då? Grejen är den att Molitva inte var den minsta lik er låt från förra året. Men att det faktiskt finns likheter i dessa 2 låtar. Säger inte att det gäller hela låten, men stämmer faktiskt att början av låtarna är likadana. Förresten Nora, kul att du jämt är inne å läser min blogg. du hade inte varit här jämt om du inte hade gillat den :)

2008-03-14 @ 19:54:30
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Alexandra

Haha. Det roligaste är att det finns albaner så att säg som läser här och deras reaktioner är alltid så roliga att se. Sluta framställ er som änglar hela tiden. Vadå vända med samma anklagelser, lägg ner själv!!

2008-03-14 @ 20:03:53
skrivet av: Nora:D

Haha:D Jasa jag hittade din blogg genom en kompis som såg dina inlägg om Kosovofallet. Din blogg blev aktuell under just dessa händelser, inte annars. Det var kul och se vad människor tyckte och läsa åsikter. Och ja du har en väldigt fin blogg. Det säger jag utan problem, den är till för att läsas. Men inte är jag här jämt! Få inte för dig d! Jag tycker bara att det är så intressant hur du på studs, så snabbt lyckas hålla reda på precis allting som händer mellan albaner och serber och lägga ut det här. Direkt!

2008-03-15 @ 13:08:31
URL: http://www.norushjaa.blogg.se
skrivet av: Till Nora

Nää det är bara kul att folk läser den :) Japp jag är väldigt insatt i dessa händelser. Men bara för det betyder det inte att jag hatar alla albaner..Jag har faktiskt flera albanska vänner. Men liksom du så är jag stolt över mitt ursprung. Jag kommer alltid se det från den serbiska sidan å du kommer alltid se det från den albanska sidan, så enkelt är det :) Inte så att jag har nåt emot dejj för det :)

2008-03-15 @ 14:06:07
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Till Nora

Nää det är bara kul att folk läser den :) Japp jag är väldigt insatt i dessa händelser. Men bara för det betyder det inte att jag hatar alla albaner..Jag har faktiskt flera albanska vänner. Men liksom du så är jag stolt över mitt ursprung. Jag kommer alltid se det från den serbiska sidan å du kommer alltid se det från den albanska sidan, så enkelt är det :) Inte så att jag har nåt emot dejj för det :)

2008-03-15 @ 14:08:52
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0