Lekstuga med Jasa,Bata å Magan

Lördag å Magan ringer hem till mejj kl 8.30. Vad tror ni jag gör? Jo sover självklart... Vaffö ringer hon så tidigt undrade så klart. "För att ingen annan ska boka dejj" svarade Magdalena då. Haha, å vem skulle boka mejj egentligen?! Kände mejj ändå utvilad eftersom jag hade lagt mejj 22.20. Rätt skönt var det ändå att inte sova bort hela dagen. Vi bestämde att Magan skulle komma å umgås med oss å följa med på marknad. kl 9.00 steg jag upp efter att jag å Magan hade pratat klart. Mamma kokade en kopp te var till oss, så satt jag å mamma i soffan å tjattrade lite å så. Rätt mys var det :) Sen tog jag mejj en dusch å strax efter var Magan framme hos mejj. Liiiite lång tid tog jag på mejj att sminka mejj å göra mejj i ordning, men jag brukar sega när jag har sällskap. Till slut var jag klar, å då skulle jag ha lite frulle med innan vi drog oss till stan. Men ja ni som känner mejj å har sett mejj äta, vet att jag typ slänger i mejj maten. En runda på stan blev det, å sen ville vi ha maaat. Buffé på Lilla krogen. Friterade räkor, friterad kyckling å nån annan jävla god kyckling med ris. Förbjudet gott var det :) Men jävla vad onyttig man kände sejj. Sfter maten var det till att dra sejj hem till bruuur. Hitta en supersnygg outfit till honom som han ska ha ikväll på fackmiddan (knullmiddan). Sen skulle jag leka frisör å färga Magans hår. Stor skillnad blev det minsann inte, men hon gillade det ändå. Efter det fick Magan leka frisör tillbaka å gjorde inbakade flätor på mejj. Weeei lite ont gjorde det allt, men sånt får man stå ut med. Rooolig, roliiig dag var det å jag fick användning av min nya supersnygga, röda kamera :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0