Klockrent!

Haha hittade världens bästa kommentar när jag läste om Jelena Tomasevic på nätet. Var nyfiken på vad svenskarna tycker om denna låten, å blev överglad när jag hittade denna kommentaren:

Anonym Ellen sa... Jag ÄLSKAR Zeljko Joksimovic! Och denna låten är förstås inget undantag. Men jag orkar inte koppla in mina kalashögtalare nu så antar att låten blir aningens mäktigare när jag inte lyssnar på sopiga laptophögtalare... Förutom danska är serbiska VERKLIGEN världens vackraste språk.

Ja du Ellen jag håller med dejj helt å hållet om att serbiska VERKLIGEN är världens vackrasta språk. Kram på dejj :)

Kommentarer
skrivet av: tess

JAAAAAAAAAAA :) *shakieshakie* oo smsa mej om du vill nä du e här vi måste ju ses lite hihi :) 0739918129 ..=) . va gö du i helgen?? PUSS GUMMSI

2008-03-15 @ 12:43:22
URL: http://szentes.blogg.se
skrivet av: linda

Om serbiska är världens vackraste språk då är bosniska, kroatiska, makedonska, bulgariska, slovenska, slovakiska och ryska också världens vackraste språk. Alla dessa härstammar från ett och samma, de låter HELT lika! Med ytterst små skilnader. Slaviskt ursprung. Så man kan egentligen inte säga serbiska är världens vackraste språk, då får du säga Slaviska är världens vackraste språk.

2008-03-15 @ 16:46:50
skrivet av: tessss

;) jes gummsi. du får krya på dig snabbt ;)
du har inte maginfluensan igen?? jaa bara hemma med min sötis. det hade varit jätte kul om du kom! :) pusssss

2008-03-15 @ 18:26:14
skrivet av: Till Linda

Det är liknande språk men absolut inte samma..Ryska kan man knappt förstå, bara enstaka ord. Så visst kan man säga så som Ellen sa, å jag håller med henne. Visst serbiska,kroatiska å bosniska är nästan samma språk, men dialekterna skiljer mycke, å serbiska språket har den finaste dialekten.

2008-03-15 @ 19:21:30
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0