Bläää

Idag har jag sån dag då jag bara känner att jag kommer bryta ihop när som helst, vill bara vara för mejj själv just nu. Jag orkar inte vara sjuk längre :( Var hos läkaren förra veckan för att få hjälp för min hals. Fick pencillin som inte hjälper ett skit. Imon måste jag ringa läkaren igen, då ska han ge mejj nåt starkare säger han. 250 kr för inget förra veckan, å minst 250 kr imon säkert. Jag vill bara bli frisk, så jag orkar hålla mejj pigg på jobbet med.

Planerna angående nästa helg verkar ha ändrats, blir nog inget av Darko Filipovic-festen för vår del tyvärr. Jag såg fram emot denna festen riktigt mycke, för jag ville komma ut å ha lite kul efter allt det som har varit. Känner verkligen att jag behöver det. Zeljko Joksimovic-festen blev ju tyvärr inte lyckad för min del, då jag största delen av festen mer eller mindre var rätt lessen. Så därför tänkte jag ta igen det nu å ha kul med min bror å min kompis. Istället blir det en helg hemma, jag orkar inte tjata. Vill inte ha mer tjaffs eller så... Våra fester tar väl paus snart oxå fram till hösten. lite tråkigt för vi har knappt varit på nåra fester den senaste tiden. Att Yuzabava dessutom fixar festen är oxå kul, med tanke på att det bara har varit SAK-muzika som fixat festerna här nere. Aja jag ska inte gnälla mer, vi hörs vid ett annat tillfälle istället.

Darkos första å absolut bästa låt *love it*

Kommentarer
skrivet av: Mika

Nu så har jag läst din blogg.. =D Haha.. Hm, men det finns lite tid kvar till festen så vi får väl se hur det blir.. =S Puuss

2008-03-13 @ 16:05:32
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: tesss

juuu du måste komma till hstad på darko ;) du ska dansa me meeej;)

2008-03-14 @ 09:32:33
URL: http://szentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0