Jasas B-day 2008

Ja som ni kanske visste å märkte så fyllde lilla jag 22 år igår. Men redan i lördags firade vi lite. Jag ville inte ha nåt stort, eller göra nåt speciellt av det, utan nåra vänner skulle komma över. Dricka lite gott vin, sjunga, å kolla på fotboll! By the way, Ryssland borde vinna hela EM!

Laki, Miki å kuma var dom dom som dök upp hos mejj, självklart var bror med. Blev en riktigt trevlig kväll, allt från vattenkrig till småstjärnorna då jag å brorsan uppträdde som Laka å hans galna syster med äppel-klänningen. Runt kl 3 följde jag, Miki å bata, kuma hem på andra sidan stan. Haha jag å brorsan var lagom irriterade när vi skulle hem, men för att göra det tog vi massa roliga kort å runt 4.30 hann Miki ikapp oss efter att ha joggat full från andra sidan stan. Kom hem, jag å Miki fick för sejj att dricka te kl 5 på morgonen å kl 5.30 la vi oss för att sooooova.

Fick en hel del fina presenter som man kommer ha användning av! En asaaafin bok fick jag av Kriss där jag ska skriva all min inspiration. Vem vet, en dag kanske den blir min självbiografi.

Vad mer ska jag säga? Jag vill tacka alla som grattade mejj, men jag vill gratta alla er som inte grattade mejj heller. Ni förtjänar oxå att nämnas i denna vackra blogg. Sen vet jag att ni inte gillar att läsa hur mycke som helst heller, så nu får ni se en massa bilder från lördagen istället.

Tack Bato, Laro, Mihailo å kumo för en rolig kväll!


Kommentarer
skrivet av: benita

Svar: Då är det ju inte lätt :)

2008-06-24 @ 12:11:20
URL: http://benitamaria.blogg.se/
skrivet av: ljar

HAHA jag verkar gilla dina bröst ;P tar på dem hela tiden hahaha. det var verkligen kul! va fan, det sista kortet - jag ser ju gråtfärdig ut! ljuuubim!!!

2008-06-24 @ 16:38:07
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Jasa till Ljar

Haha du verkar gilla dom? You love them...Oooh ska bli så skojj att åka ner tillsammans :D Du är så cute på det sista kortet...Nyvaken å gosig :D Ljubiiim

2008-06-24 @ 18:49:36
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: tamara

Du ser ut att ha haft en toppenfodelsedag! LJUBIIIIIIIIM!

2008-06-25 @ 13:46:18
skrivet av: jelena

grattis i efterskott gumman :)

2008-06-27 @ 00:24:12
URL: http://sannajelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0