Uppskattning

Vissa kan visa uppskattning utan att bokstavligt finnas jämte en å berätta det för en. Det är sånt som helt enkelt märks, bara man är ärlig.
Jag är dålig på att höra av mejj till mina vänner, men jag menar dom väl för det å det tror jag å hoppas jag att dom vet.
Efter att läst brorsans å Helenas blogg, så inser jag verkligen hur mycke jag saknar dom gamla tiderna. Ibland vill jag bara vrida tillbaka tiden...



Viki-festen i Jkpg 2006! Helena bara dök upp från ingenstans, å vi hade värsta kramkalaset efter att ha träffats för första gången på länge. Fy bullen vad jag saknar dejj!

Kommentarer
skrivet av: Nora;D

Ja jag vet, riktigt hemskt att han dog. Vi lär alltid minnas han genom hans underbara musik. Tack så mycket Jasa. Jag hoppas du har haft en trevlig helg!

2008-07-06 @ 18:31:59
URL: http://norushjaa.blogg.se/
skrivet av: Helena

så söt du é! :) jag saknar de gamla tiderna..när ja flyttar t gbg så kmr vi kunna ses oftare å då ska vi festa oftare o fika oftare=)=)..kramkalas på dej snygging!

2008-07-08 @ 15:27:07
URL: http://zmaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0