Kezman-kaputt

Kära läsare, här kommer jag med dåliga nyheter. Min älskade bärbara dator a.k.a Kezman har lagt av. Eller hela datorn har inte lagt av, men sjävla nätverkskortet har pajjat. Det har hänt en gång förr, inte allt för länge sen. Suger att det händer igen å att den måste lämnas in. Garantin har gått ut så det kommer väl kosta mejj en förmögenhet att fixa den. Ingen idé att lämna in den innan vi åker till Serbien. Så nu vet ni anledningen till vaffö jag inte bloggar eller hänger på alla dessa sidor som jag brukar hänga på. Vet att ni saknar mejj en massa, men vi hörs efter jugge-resan. Fredag till lördags natt, nästa vecka bär det av. Då sätter sejj jag,bata, mamma å Laki på bussen å vinkar hejj då!

Hörs kanske nån mer gång innan jag åker iofs. Kan passa på så här när jag är hos broder. Men ta hand om er hur som helst.

Kommentarer
skrivet av: Alexandra

Ooh..loveli att du har döpt din dator till Kezman.

Måste också säg att du är så himla vacker på alla korten. Glasögonen passar du jättebra i och din lugg är fräscht snygg!

2008-08-31 @ 19:49:42
URL: http://alfi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0